Mit vægttab er gået i stå

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mit vægttab er gået i stå
Jeg har nu i snart 2 mdr. været igang med et vægttab jeg er 177 høj og vejede 65 kg jeg træner 1,5 t. hverdag løb, criss cross, og vægt jeg har et arbejde hvor jeg går meget og jeg spiser meget sundt, jeg holder mig mellem 1200-1700 kcal hverdag. Og trods jeg har indtaget 1700kcal har jeg stadig et underskud så vil ikke mene jeg har spist for meget men hård træning gør mig mere sulten. Jeg var efter 2 mdr kommet ned på 59,6 jeg var hjemme ved min mor at spise samme aften og tillod mig selv at få et flute selvom jeg ikk har rørt hvidt brød, pasta el. ris i 2 mdr. og herefter er vægten bare steget jeg kan ikke få den ned nu det 3 dage siden og vejer nu 62,2 hver dag :-( den vil ikke ned igen, hvad sker der?
15 år24. juli 2009 kl. 23:23
re: Mit vægttab er gået i stå
Tålmodighed. :-) Tre dage er ikke meget. Du træner 1,5 tm hver dag, skriver du (det er meget), og spiser sundt og ikke for meget. Det lyder rigtigt i mine ører.
15 år25. juli 2009 kl. 09:49
Med al den træning , må der da også være tale om muskelforøgelse...og det er da kun godt. Det ene flute kan bare ikke gøre så meget. Men det er jo hvidt brød , som har tendens til at give lidt forstoppelse !!! sååå måske et par svesker og et æble kunne gøre underværker ?
15 år25. juli 2009 kl. 10:40
Tak for jeres svar..
Jeg vil væbne med tålmodighed kan bare ikke forstå det :-( nu gik det lige så godt ned af og pludselig tager det en ordentlig drejning. SUK
15 år25. juli 2009 kl. 16:38
Jeg gætter også på muskelforøgelse. Mit vægttab står ofte stille i en længere periode, for så at dykke lidt igen. Fortsæt blot :o)
15 år26. juli 2009 kl. 11:54
det er jeg glad for du siger, jeg håber på det er det der er grunden. Den er nu igen nede på 61,1 men var på 56,6 i tirsdags, håber det er kroppen der reagerer på min daglige motion og muligvis også at jeg har haft et kalorie indtag på 1700 i et par dage pga. ferie hvor vi har spist ude, men trods jeg spiser 1700 har jeg stadig et underskud på 700kcal så troede ikke det vil ændre så meget. Jeg giver den en god uges tid endnu. :)
15 år26. juli 2009 kl. 15:15
Du mener vel 59,6 og ikke 56,6 ik? :)
15 år26. juli 2009 kl. 18:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });