Chiffi´s onsdag:
Du læser en tråd i debat > vægttablhl1968
re: Chiffi´s onsdag:
Glemte lige at tilføje at jeg også fik et rødt æble sen aften + jeg har fået 4,5 l vand og 1 krus kaffe
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år1. september 2005 kl. 09:12
Corina (slettet)
re: re: Chiffi´s onsdag:
Hej Chiffi
Det lyder simpelthen rigtig godt med dine madplaner. Du motionerer også rigtig rigtig flot. Der er ingen tvivl om at du nok skal klare det hele og lidt til. Jeg synes dog du drikker lige lovlig meget vand. Får man for meget skyller man rent faktisk vitaminerne ud af kroppen igen. Ja - for lidt og for meget - det er ski da heller ikke nemt. Men vurder selv. En tommelfingerregel er at dit tis skal være svagt gulligt. Så har du drukket tilpas. Er det mørkt (- om mogenen) - så for lidt og er det klart, så for meget.
Det lyder godt med de nye planer du er ved at lægge dig. Det eneste er at du måske bør starte så småt allerede nu. Man falder ofte i når man venter på noget. Og når du flytter for dig selv bliver der mange andre ting at se til, så derfor er dette en fordel at have startet så småt op inden.
Jeg er i hvert fald sikker på du er på rette vej og dine projekter nok skal lykkedes ! INGEN tvivl om det.
Krammer
Corina
Det lyder simpelthen rigtig godt med dine madplaner. Du motionerer også rigtig rigtig flot. Der er ingen tvivl om at du nok skal klare det hele og lidt til. Jeg synes dog du drikker lige lovlig meget vand. Får man for meget skyller man rent faktisk vitaminerne ud af kroppen igen. Ja - for lidt og for meget - det er ski da heller ikke nemt. Men vurder selv. En tommelfingerregel er at dit tis skal være svagt gulligt. Så har du drukket tilpas. Er det mørkt (- om mogenen) - så for lidt og er det klart, så for meget.
Det lyder godt med de nye planer du er ved at lægge dig. Det eneste er at du måske bør starte så småt allerede nu. Man falder ofte i når man venter på noget. Og når du flytter for dig selv bliver der mange andre ting at se til, så derfor er dette en fordel at have startet så småt op inden.
Jeg er i hvert fald sikker på du er på rette vej og dine projekter nok skal lykkedes ! INGEN tvivl om det.
Krammer
Corina
19 år1. september 2005 kl. 09:46
lhl1968
re: re: re: Chiffi´s onsdag:
Hej Corina.
Tusinde mange tak for dit gode råd med vandet.
Jeg har fuldt styr på det.
Du skal tænke på at man faktisk skal drikke 1 liter pr 25 kg legemsvægt + du skal drikke ekstre hvis du træner meget.
ifølge min vægt skal jeg drikke 3,88 liter om dagen + drikke rigligt ved træningen.
Min urin ser fin ud og jo jeg holder øje med den kulør ;O)
Jeg er i fuld gang med at omlægge min nye livsstil og så på kosten så jo du har ret man skal begynde i det små og så arbejde sig opad ;O))
Knus Chiffi.
Tusinde mange tak for dit gode råd med vandet.
Jeg har fuldt styr på det.
Du skal tænke på at man faktisk skal drikke 1 liter pr 25 kg legemsvægt + du skal drikke ekstre hvis du træner meget.
ifølge min vægt skal jeg drikke 3,88 liter om dagen + drikke rigligt ved træningen.
Min urin ser fin ud og jo jeg holder øje med den kulør ;O)
Jeg er i fuld gang med at omlægge min nye livsstil og så på kosten så jo du har ret man skal begynde i det små og så arbejde sig opad ;O))
Knus Chiffi.
19 år1. september 2005 kl. 10:01
Morgenmad:
Havregrød
Formiddag:
1 banan
Frokost:
4 små skiver rugbrød m/ tomat, agurk, æg, markel i tomat og citron
Eftermiddag:
1 appelsin
Aften:
1 skive banket oskekød, maser af blomkål og bønner og lidt gulerødder.
Motion:
lægge tøj sammen
styrketræne i 1 time
Yogafitness 1 time
Sindsstilstand:
Irritabel
oppe kl 6.15
Snerre lidt af min mand
Føler nogen gange at jeg bor sammen med en voksen teenager når det gælder om at få ham op om morgen, men han har ret det er ikke mit problem, men hans alene.
Overvejer kræftigt at blive vegetar (makrobiotiker). Vil på nettet og læse mere om det.
Er ikke øm i kroppen idag :O))
Lagt planer for min nye kostlivsstil som jeg skal begynde på når jeg flytter for mig selv.
Er ikke træt idag :O)
Knus Chiffi.