tid til vægtstatus
Du læser en tråd i debat > vægttablhl1968
re: tid til vægtstatus
MARIANNE ALDRIG UNDSKYLDE!!!!!!!!!!!!!
Alt hvad der forgår i vores hverdag er med til at påvirke vores sind og desværre også vores madvaner osv.....
Der er plads til det hele herinde og ikke udnskylde at du hælder vand ud af ørerne mere.. vel....
Knus og kram Chiffi.
Alt hvad der forgår i vores hverdag er med til at påvirke vores sind og desværre også vores madvaner osv.....
Der er plads til det hele herinde og ikke udnskylde at du hælder vand ud af ørerne mere.. vel....
Knus og kram Chiffi.
19 år1. september 2005 kl. 08:55
Corina (slettet)
re: re: tid til vægtstatus
Der er nemlig altid plads til at hælde ud herinde !!!
Personligt tror du skal lade være med at spekulerer for meget. Det er desværre en kvindeting :-o. Men nogle gange spekulerer man sig ind i problemer istedet for ud af. Tingene skal nok gå,- blot man tager dem efterhånden som de kommer. Tag en lille snak med kæresten, men lad være med at kvæle ham i endeløse tanker og uoverskuelige problemer. Mænd har en helt anden verden hvad det angår. Har vi et problem, så løser vi det. Vi snakker ikke i uendelighed. Sig til ham er der er nogle ting du gerne lige vil have sat på plads for at få styr på dit hovedet. Sig at det vil gøre dig glad hvis han lige vil tænke over det og så kan I snakke igen om et par dage. Det giver også ham ro til, på sin egen måde lige at få vendt de store spørgsmål som ex. børn.
Jeg håber I finder en løsning, men det er jeg sikker på I gør
Personligt tror du skal lade være med at spekulerer for meget. Det er desværre en kvindeting :-o. Men nogle gange spekulerer man sig ind i problemer istedet for ud af. Tingene skal nok gå,- blot man tager dem efterhånden som de kommer. Tag en lille snak med kæresten, men lad være med at kvæle ham i endeløse tanker og uoverskuelige problemer. Mænd har en helt anden verden hvad det angår. Har vi et problem, så løser vi det. Vi snakker ikke i uendelighed. Sig til ham er der er nogle ting du gerne lige vil have sat på plads for at få styr på dit hovedet. Sig at det vil gøre dig glad hvis han lige vil tænke over det og så kan I snakke igen om et par dage. Det giver også ham ro til, på sin egen måde lige at få vendt de store spørgsmål som ex. børn.
Jeg håber I finder en løsning, men det er jeg sikker på I gør
19 år1. september 2005 kl. 09:56
Tak for jeres tilbagemeldinger på mit lange indlæg. Og ja, jeg skal nok lade være med at spekulere så meget, for hvis jeg selv går med tankerne om at det ikke lykkes med os, jamen så lykkes det nok heller ikke. Jeg må se at få vendt min tankegang til det positive. At selvfølgelig flytter vi sammen, og han finder ud af, at han gerne vil have børn med mig inden for en rimelig tid (efter mit hoved 1-2 år, jeg ved godt naturen går sine egne veje). For jeg må da indrømme, at den blotte tanke om at miste ham, får mig til at tude, sådan rigtig meget, og det har jeg ikke gjort med nogen at mine andre såkaldte kærester, så der må jo være flere følelser med denne gang. Jeg vil bare så gerne have en familie, men både far, mor og barn/børn, det var min drøm at være gift og have børn inden jeg fyldte 25 og nu bliver jeg altså 33 i oktober, jeg har ikke lyst til at vente meget længere.
Min veninde kom med et forslag igår. Hvis kæresten finder ud af han ikke vil have børn, kan vi jo stadig godt være kærester, uden at bo sammen, og så kan jeg betale mig fra at blive gravid. Og så får alle det næsten som vi vil have det. Jeg har stadig en dejlig kæreste og jeg kan få det barn jeg ønsker mig også.
Men jeg håber jo stadig at han vil være far til mine børn, men jeg kan jo ikke tvinge ham til det, og jeg lovet, at jeg ALDRIG vil snyde ham, altså stoppe med ppillerne. Det kunne jeg aldrig drømme om at gøre.
Nej nu må jeg altså stoppe dette tanke spind. Undskyld jeg endnu engang hælder vand ud af ørene.
Det er jo ikke det, dette forum går ud på. Det er vægttab, og det har jeg næsten styr på igen (tror jeg nok).
Jeg håber I alle må få en rigtig god dag.
Knuz fra Marianne