hej igen
Du læser en tråd i debat > vægttablhl1968
re: hej igen
Hej Mariamarolle.
Jeg går til Yogafitness 2 gange om ugen og kan kun anbefale det. DET ER SKØNT!!!!
Du får rørt hele kroppen og så er der meditation til sidst.
Sådan er det på vores hold.
Glæd dig.
Knus Chiffi.
Jeg går til Yogafitness 2 gange om ugen og kan kun anbefale det. DET ER SKØNT!!!!
Du får rørt hele kroppen og så er der meditation til sidst.
Sådan er det på vores hold.
Glæd dig.
Knus Chiffi.
19 år1. september 2005 kl. 08:53
Corina (slettet)
re: re: hej igen
Hejsa
Det lyder til at du har fået startet godt ud. Lækkert at du har fået kæresten med. Det betyder rigtig meget at man kan være fælles om det. Det lyder dog som om du ikke nødvendigvis skal kaste dig over nye motionsformer, men prøve mange af dem du har til rådighed lige foran næsen. Tvivng dig selv til lige at få startet op på motionscenteret. Hvorfor pokker ellers betale til det ???? Sig til dig selv at "bare" ½ time, så kan du gå hjem igen. Du skal se - du bliver hurtig afhængig af det og du bestemmer jo helt selv hvornår du vil træne lidt/gøre kroppen lidt mere lækker. Ingen hold man SKAL møde op til m.m. Prøv evt. også tennis - Det kan være du bliver bidt. Start i det små og se om ikke det fænger. Mange gange skal man bare lige igang. Spring ud i det og inden længe vælter kiloene af !
Jeg vil meget gerne følge dig og er spændt på dit fredagsresultat :-)
Rigtig mange hilsner
Corina
Det lyder til at du har fået startet godt ud. Lækkert at du har fået kæresten med. Det betyder rigtig meget at man kan være fælles om det. Det lyder dog som om du ikke nødvendigvis skal kaste dig over nye motionsformer, men prøve mange af dem du har til rådighed lige foran næsen. Tvivng dig selv til lige at få startet op på motionscenteret. Hvorfor pokker ellers betale til det ???? Sig til dig selv at "bare" ½ time, så kan du gå hjem igen. Du skal se - du bliver hurtig afhængig af det og du bestemmer jo helt selv hvornår du vil træne lidt/gøre kroppen lidt mere lækker. Ingen hold man SKAL møde op til m.m. Prøv evt. også tennis - Det kan være du bliver bidt. Start i det små og se om ikke det fænger. Mange gange skal man bare lige igang. Spring ud i det og inden længe vælter kiloene af !
Jeg vil meget gerne følge dig og er spændt på dit fredagsresultat :-)
Rigtig mange hilsner
Corina
19 år1. september 2005 kl. 10:25
De første tre dage med livsstilsændring er gået ok... Jeg sørger for at få en god solid morgenmad; idag havregryn med a38, frugt i løbet af formiddagen fornuftig frokost, frugt om eftermiddagen, og fornuftig aftensmad. Ingen slik og ingen sodavand.
Jeg følger ikke en bestemt kur...
Jeg har sat et ugemål for mig selv, og det er at drikke min. 1½ liter vand om dagen, spise min. tre stykke frugt og fire gulerødder om dagen.
Min kæreste er også med den "fornuftige" levevis, og det gør det 1000 gange lettere. Har før prøvet selv, men faldt i, fordi han og gutterne bestilte pizza osv. Fristelserne blev for store.
Mht. motion så tænker jeg på det hver dag... Har både tennisketcher liggende, en ny cykel stående osv osv. Betaler også hver måned 250 kr. til et træningscenter uden at bruge det... Men går også på job og kommer sent hjem... Har en masse undskyldninger.. Sidder netop og har udfyldt en tilmelding til yoga på aftenskolen. Er der nogle af jer der har erfaring med yoga??
Tror mit mål for næste uge skal være at dyrke 30 min. motion pr. dag. Spændt på fredag hvor jeg vil veje mig...
Jeg skal også begynde at skrive op hvad jeg spiser....
Hilsen Mariamarolle