Venskaber i Holstebro

Du læser en tråd i debat > vægttab

Venskaber i Holstebro
Hej,

Jeg er ny bruger af hjemmesiden - pige på 29 år, er gift og har 2 børn på henholdsvis 2 måneder og 3 år.

Jeg vil høre, om der eventuelt skulle være nogle brugere, der er bosiddende i Holstebro, og som kunne tænke sig nyt venskab, hvor vi kan hjælpe hinanden i kampen mod de overflødige kilo:-(

15 år19. juli 2009 kl. 14:43
re: Venskaber i Holstebro
Hej,
Jeg er også fra Holstebro. Gift, 33 år og to børn på 4 og 7 år. Vil gerne tabe min 6-8 kg, men kan ikke rigtig komme igang. Hyggeligt hvis vi kan støtte hinanden.
15 år21. juli 2009 kl. 17:01
Bor dog ikke helt i Holstebro, men kommer derfra, har familie der og bor nu 30 km væk.
Er godt igang med vægttab på "kun" 8 kg - og søger også støtte.
Tjek evt. min profil.
15 år23. juli 2009 kl. 11:05
Hej Vi flytter til holstebro senere på året.... Kommer oprindelig fra struer... Er 23 år, ingen børn og mangler at tabe 15 kilo ca...
15 år12. august 2009 kl. 08:06
Hej,

Jeg er en pige på 29 år, er gift og har 2 børn på henholdsvis 6 måneder og 3 år.

Jeg vil meget gerne korrespondere med dig, ligesom jeg gerne vil mødes, hvis vi finder, at dette kunne være en god ide.
14 år9. december 2009 kl. 14:59
Hej,

Søger du fortsat støtte vedrørende vægttab?

Jeg er en pige på 29 år, der er gift og har 2 børn på henholdsvis 6 måneder og 3 år.

Jeg vil meget gerne skrive med dig, hvis du stadig søger støtte :-)
14 år9. december 2009 kl. 15:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });