Den Flade Maves Grød !!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Den Flade Maves Grød !!
Hejsa..
Nu er jeg jo en af dem der eeelsker Den Flade Maves Grød, men lige et spr. skal det tastes ind færdiglavet eller selve grynene, for når jeg bare taster grynene ind skal jeg love for det er noget der tæller i regnskabet ??
Mvh
Henriette
15 år17. juli 2009 kl. 19:24
re: Den Flade Maves Grød !!
Jeg ville taste det ind ulavet og så veje af når jeg laver grøden. Altså hvis der går 30 gram til 50 ml vand og så taste begge ind og hvad du nu ellers putter i grøden. Ja kaloriemæssigt er den ikke besparende - men derfor kan den jo godt være sund alligevel og hvis den også mætter, er det jo super.
Evnt kan du også lave en opskrift. Men så skal oplysningerne om grødgrynene også først tastes ind så programmet kender dem.
15 år18. juli 2009 kl. 08:32
Hov jeg skulle ikke lyde om om jeg kender kalorieindholdet i grøden - for jeg kender slet ikke grøden.

Jeg mente at der måske ikke er noget at spare på kalorieregnskabet, men at den godt kan være sund alligevel.
15 år18. juli 2009 kl. 08:34
Hej!
Hvad er "Den flade maves grød"?
V.h
15 år19. juli 2009 kl. 09:35
Jeg vil meget gerne kende kalorieindholdet på Den Flade Maves grød, som jeg også er vild med. MF
15 år21. juli 2009 kl. 08:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });