vægten flytter sig ik
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
re: vægten flytter sig ik
2 gode råd; tålmodighed og variation - spis noget andet end du plejer. Hvor mange kcal får du dagligt? Hvor høj er du? Hvad siger dit BMI tal?
God dag :-)
God dag :-)
15 år13. juli 2009 kl. 09:57
lotte2208 (slettet)
jeg er 30 år gammel vejer 64 kg og min højde er 160
bmi på ca 25
bmi på ca 25
15 år13. juli 2009 kl. 12:56
Nillleper (slettet)
Den go ide er et proteinbust for et par dage.
Det ændrer din kost radikat bare for et par dage.
Altså en tørstegt bøf til aftensmad.
Det virker i denne ende, når jeg sidder alt for fast.
Det ændrer din kost radikat bare for et par dage.
Altså en tørstegt bøf til aftensmad.
Det virker i denne ende, når jeg sidder alt for fast.
15 år13. juli 2009 kl. 14:50
Girl next door
Hvis dine data passer under indtastning af mad, så er mit umiddelbare bud at du simpelthen spiser for lidt og derfor tror kroppen at der er hungersnød og holder på vægten.
Prøv at spise minimum1200 kcal dagligt og helst lidt mere. Det kan godt være du tager lidt på i starten, men det er bedre end at sulte kroppen fordi den så går i forsvarsposition.
Bare et bud ;-)
Prøv at spise minimum1200 kcal dagligt og helst lidt mere. Det kan godt være du tager lidt på i starten, men det er bedre end at sulte kroppen fordi den så går i forsvarsposition.
Bare et bud ;-)
15 år13. juli 2009 kl. 21:03
Anonym
Jeps, du skal indtage minimum 1200 kcal, men mest for, at du får dækket dit næringsbehov. prøv at spise lidt mere og se hvad resultatet er efter 1 uge. De sidste kg kan være svære at tabe. Vær tålmodig og prøv dig lidt frem. Det er ikke mange kg du mangler at tabe, så ro på og vær positiv :-)
15 år14. juli 2009 kl. 19:24
Frk Jakob (slettet)
Man tager da ikke på af at spise 1200 kcal?? Tror du skal prøve at spise dit optimale kcal indtag i en periode på 1-2 uger (altså det du skal spise for at holde din vægt, nok omkring 1800-2000 kcal) og så skal du sætte kcal indtaget ned igen.
15 år15. juli 2009 kl. 22:28
christinagrambow (slettet)
Det er præcis samme problem jeg har. Tabte mig 4kg på knap 2mdr. men nu er det helt gået i stå vejer mig hver morgen og vægten siger 61,4 jeg vil ned på 59 kg. men de sidste 2 en havl uge har vægten ikke rørt sig overhovedet og spiser fuldstændig det samme som jeg plejer og træner lige så meget. Hvis du finder en løsning - så skriv endelig og det samme vil jeg .. PS. de Chili burn er de gode? Føler du de hjælper eller er det indbildning?
Kram Christina
Kram Christina
15 år19. juli 2009 kl. 18:38
lotte2208 (slettet)
hej du jeg bruger cool caryenne og de virker på mig det er helt sikkert. og jeg må sige jeg har lige været på vægten her til morgen og vægten har flyttet sig nu siger den 62,5 så det går men langsomt
15 år20. juli 2009 kl. 12:09
SiriS (slettet)
Jeg tror du skal opjustere din træning lidt. Din krop har vænnet sig til et niveau, sundere end før, en ny normalvægt, et bestemt træningsniveau og energiindtag. Måske vil det tage dig et år at tabe de næste par kilo, men hvis det skal gå stærkere, så tag hårdere fat. Det kan du sikkert godt klare, hvis du er vant til at træne.
15 år22. juli 2009 kl. 16:55
jeg har lavet dette indlæg fordi jeg har brug for gode råd
jeg er gået helt istå med mit vægttab, den flytter sig bare ikke mere og jeg er ved at bliver tosset over at min vægt ligger mellem 64-63 kg jeg ville så gerne ned på 60 kg men den vil bare ikke komme der ned jeg har tabt 20 kg på 7 mdr og det er jo flot. men ville gerne af med de sidste kg. jeg laver den samme motion som jeg plejer og jeg spiser også det samme som jeg hele tiden har gjordt jeg kan ikke rigtig skære mere ned på min kost. jeg spiser chili burn for at få en bedre forbrænding. nogen med et godt forslag