taber mig ikke
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
re: taber mig ikke
Sund kost er ikke det samme som kost med få kalorier. Frugt er sundt men indeholder meget frugtsukker f. eks. Køb ind når du er mæt og køb kun fødevarer, der har under 10g kulhydrat pr. 100g. Ingen øl, vinog sodavand. Ingen ris, pasta, hvedebrød og knækbrød. Skær et stykke rugbrød over på langs og kom masser af magert pålæg på. Mellemmåltider kunne være revne gulerødder med revne æbler, sødet med appelsinstykker + saften. Flydende sød (apoteket Superbest m. fl) til at søde din mad med. Ingen Mysli eller andre smrte morgenmadsprodukter (se lige kulhydratindholdet på bagsiden). Bare klø på! Kulhydraterne sætter sig på mave og talje også de sunde!
15 år5. juli 2009 kl. 22:15
simba81 (slettet)
tusin tak for det svar jeg har netop spist Mysli til morgenmad sammen med a38 men det er meget små pertioner men ellers spiser jeg som du beskriver altså ikke spise så mange kulhydrat.
15 år6. juli 2009 kl. 10:05
Frk Jakob (slettet)
Hvor mange kcal får du? Nogle gange kan det hjælpe at gå op på de kcal du skal have til at vedligeholde (nok omkring 2000 kcal) i en periode på 1-2 uger og så skære i kcal igen. Hvis man holder sig på de kcal man skal have når man er på sin optimal vægt, så vil man tabe sig langsomt, men sikkert.
15 år6. juli 2009 kl. 12:54
simba81 (slettet)
jeg for 1.183 kcal om dagen
men det kunne være at jeg skulle prøve at spise lidt mindre kcal
men det kunne være at jeg skulle prøve at spise lidt mindre kcal
15 år6. juli 2009 kl. 14:32
mostermy (slettet)
Hej Simba.
Du kan med fordel godt lægge en dag om ugen ind, hvor du spiser hvad du har lyst til. På den måde giver du din forbrænding et chok og den vil arbejde hårdere for at forbrænde kalorierne.
Som Frk. Jakob siger, kan det være, at du skal passe på med at spise den samme lille mængde kcal hver dag. Din krop vil derfor ændre forbrændingen og sætte den ned for at gemme til bedre tider. Sådan er kroppen skruet sammen.
Det er sådan mange "hårde" drenge gør det i mit træningscenter. Jeg har også læst det i flere slankeblade.
Men sørg for at det kun er 1 gang om ugen.
Pøj pøj
Du kan med fordel godt lægge en dag om ugen ind, hvor du spiser hvad du har lyst til. På den måde giver du din forbrænding et chok og den vil arbejde hårdere for at forbrænde kalorierne.
Som Frk. Jakob siger, kan det være, at du skal passe på med at spise den samme lille mængde kcal hver dag. Din krop vil derfor ændre forbrændingen og sætte den ned for at gemme til bedre tider. Sådan er kroppen skruet sammen.
Det er sådan mange "hårde" drenge gør det i mit træningscenter. Jeg har også læst det i flere slankeblade.
Men sørg for at det kun er 1 gang om ugen.
Pøj pøj
15 år6. juli 2009 kl. 20:48
Frk Jakob (slettet)
Du får for lidt mad, så din forbrænding er blevet for lav. Du skal booste din forbrænding ved at spise mere mad, gerne protein. Når du har spsit så lidt i en lang periode, så tror jeg at du skal tage fx en uge hvor du ligger på 1800 kcal og så efterfølgende have en dag om ugen på 1800 kcal og ellers på 1400.
15 år7. juli 2009 kl. 14:49
simba81 (slettet)
det kan være at du har ret .....det prøver jeg
15 år7. juli 2009 kl. 20:14
simba81 (slettet)
hura hura jeg gik på vægten i morges og i kan tro at jeg blev morgen frisk for jeg har tabt mig 1,1 kg så jeg har været glad og helt op at køre hele dagen det er bare dejligt og mange tak for jeres hjælp og støtte
nu kan jeg lige klare 14 dage af min nye livs stil igen
nu kan jeg lige klare 14 dage af min nye livs stil igen
15 år8. juli 2009 kl. 19:45
mostermy (slettet)
Hej Simba.
Det er da helt fantastisk .. tillykke med det. God skuldret! ... Nogle gange skal der bare nogle små bitte ændringer til. Det lyder sært at skulle spise mere for at tabe sig, men det virker.
Fortsæt det gode arbejde.
Det er da helt fantastisk .. tillykke med det. God skuldret! ... Nogle gange skal der bare nogle små bitte ændringer til. Det lyder sært at skulle spise mere for at tabe sig, men det virker.
Fortsæt det gode arbejde.
15 år9. juli 2009 kl. 08:12
i den sidste uge har jeg ikke bestildt andet end at ordene have altså hårdt havearbejde og jeg har soist meget sundt og alligevel har jeg kun tabt 2 cm på brystet og 1 cm på låret og taget 3 cm på tjalen og 3 cm på hoftene jeg er meget skuffet og jeg er ved at opgive det hele