Præsentation, 10 kgs vægttab, tak!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Præsentation, 10 kgs vægttab, tak!
Hej alle sammen
Jeg vil blot præsentere mig selv her på siden. Længe har jeg gået og været utilfreds med hele familiens "spisemønster" - vi spiser for meget og for usundt! Det var lige pludselig OK at spise "snask" på en hverdagsaften og i hele weekenden, og så er det jo ikke engang nogen nydelse mere! Derfor har jeg meldt mig ind her. Ikke kun for selv at tabe de 10 kg, som jeg synes er for meget p.t., men også for at få støtte til at stramme op på hele familiens madindtag. Det er jo ikke sundt for nogen af os....
Jeg har ikke tastet andet end min vægt ind et par gange, men vil prøve at se om jeg kan finde ud af det med at taste mad ind. Det var alt herfra ligenu.
Hej
15 år5. juli 2009 kl. 13:36
re: Præsentation, 10 kgs vægttab, tak!
Hej og velkommen

prøv at gå ind på 10+ Q LIGHT- der er vi nogle der vejer os hver uge og giver ris/ros , samt hjølper og støtter.
Jeg tror mange af os lige pludselig finder os selv med is, slik og andre herligheder på bordet - også hverdage. Hvis du har børn så brug den der med at have en sliktime mens I kigger på Disneysjov, fredag aften.
Det er svært at ændre vaner men hvis I alle er med så går det.
Held og Lykke
Anom
15 år5. juli 2009 kl. 14:32
re: Præsentation, 10 kgs vægttab, tak!
Velkommen :)
Jeg kender det godt, at det kan snige sig ind , at man sidder og spiser slik og kager de fleste hverdagsaftener. Pøj pøj med vægttabet.
Jeg oplever at denne side er et godt pædagogisk værktøj, fordi den gør det tydeligt hvor meget energi du får ind ifht. hvor meget du bruger ! Det virker rigtig godt for mig :)
15 år7. juli 2009 kl. 13:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });