#2 af bruger slettet
Hat og briller.
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Hat og briller.
Du klarer den. Og er bestemt ikke den eneste med både de tanker og de lyster.
Omgangskredsen gider ikke høre om mad, vægttab osv mere. Man kommer pludselig til at spise for meget og vupti er der sneget sig ½ til et 1 kilo på igen fordi man ikke lige fik trænet de sidste dage istedet for at hygge om familien...
Men vi SKAL igennem dette... OG DET KOMMER VI... Op med humøret. Nyd det gode vejr og tillykke med at du IKKE har syndet noget specielt...!
Omgangskredsen gider ikke høre om mad, vægttab osv mere. Man kommer pludselig til at spise for meget og vupti er der sneget sig ½ til et 1 kilo på igen fordi man ikke lige fik trænet de sidste dage istedet for at hygge om familien...
Men vi SKAL igennem dette... OG DET KOMMER VI... Op med humøret. Nyd det gode vejr og tillykke med at du IKKE har syndet noget specielt...!
15 år2. juli 2009 kl. 08:26
Anonym
Hej mostermy...
IH! den der historie kender vi vist alle sammen...
Husk at det her os handler om sunde vaner og en generel sund livsstil og ikke kun vægttab... nogen gange falde man lidt i med kalorierne, men så er det bare op på hesten igen med det samme...
Der er intet fanatisk i at man gerne vil smide de "kun 2 kilo" synes det er fedt at du tør være utilfreds nok til at sætte dig et mål og kæmpe for det istedet for bare at brokke dig til veninderne og derefter spise en snickers!
Bare fortsæt med det gode arbejde og de gode vaner og så skal du nok nå dine mål :)
IH! den der historie kender vi vist alle sammen...
Husk at det her os handler om sunde vaner og en generel sund livsstil og ikke kun vægttab... nogen gange falde man lidt i med kalorierne, men så er det bare op på hesten igen med det samme...
Der er intet fanatisk i at man gerne vil smide de "kun 2 kilo" synes det er fedt at du tør være utilfreds nok til at sætte dig et mål og kæmpe for det istedet for bare at brokke dig til veninderne og derefter spise en snickers!
Bare fortsæt med det gode arbejde og de gode vaner og så skal du nok nå dine mål :)
15 år3. juli 2009 kl. 11:48
sqzee (slettet)
Jeg er helt enig. Hvis du vil så kan du helt sikkert :)
Ja det med omgangskredsen tror jeg alle kan forstå. "Eeeej kom on, det tager du da ikke på af!" - Jo det gør jeg faktisk, for hvad det end er så er det jo kalorier jeg ikke har regnet ind, og tit åbner sådan noget jo op for flere fejl hen af dagen.
Det er ligesom når min mor siger at jeg "ikke behøver spise alt på min tallerken" - Det er helt rigtigt, men jeg kommer sgu til at alligevel, så derfor vil jeg altid selv øse op. Nu er hun heldigvis ved at forstå det og lægger min egen mad fuldstændig i mine hænder. Jeg får også lov til at lave mad derhjemme :)
Ja det med omgangskredsen tror jeg alle kan forstå. "Eeeej kom on, det tager du da ikke på af!" - Jo det gør jeg faktisk, for hvad det end er så er det jo kalorier jeg ikke har regnet ind, og tit åbner sådan noget jo op for flere fejl hen af dagen.
Det er ligesom når min mor siger at jeg "ikke behøver spise alt på min tallerken" - Det er helt rigtigt, men jeg kommer sgu til at alligevel, så derfor vil jeg altid selv øse op. Nu er hun heldigvis ved at forstå det og lægger min egen mad fuldstændig i mine hænder. Jeg får også lov til at lave mad derhjemme :)
15 år4. juli 2009 kl. 11:53
mostermy (slettet)
Tak for Jeres opmuntrende og støttende svar.
Det er så super rart at der er nogle der er i samme båd og kan forstå den lettere fanatisme ;o)
Vi skal sgu nok alle klare det. Som I skriver - så længe man holder humøret højt og holder fast i de positive tanker, så skal det nok gå. :o)
De bedste sommerhilsner herfra
Det er så super rart at der er nogle der er i samme båd og kan forstå den lettere fanatisme ;o)
Vi skal sgu nok alle klare det. Som I skriver - så længe man holder humøret højt og holder fast i de positive tanker, så skal det nok gå. :o)
De bedste sommerhilsner herfra
15 år6. juli 2009 kl. 09:29
Jeg kommer hjem, udstyrer ungerne med is og badebassin. Den mindste giver mig resten af sin is, for han kan ikke spise mere og hvad gør jeg .. ja jeg spiser den.
Og til aftensmaden tager jeg 2 portioner. Og nu her har jeg spist 2 små skåle yoghurt med mysli.
Det er alt sammen sundt, men det er jo kalorier alligevel.
Et eller andet sted er jeg faktisk okay med det, da det nu er sunde kalorier, men så alligevel ikke .. for kalorier er jo kalorier, og indtager man for mange, ja så giver det jo ekstra kilo.
Det sidste par uger har ikke gået så godt ... jeg har dog holdt min vægt, men desværre ikke tabt noget. Så det er noget øv.
Men set på det positive, ja så har jeg da ikke taget på .. i hvertfald ikke noget særlig.
Så hvorfor egentlig skrive hvis der i bund og grund ikke er et problem?! .. tjah .. jeg har bare brug for at komme ud med det til folk som kan forstå.
Har nogle gange en fornemmelse af, at min omgangskreds har fået nok at min "fanatisme" med min diæt. Nogle gange kan jeg godt forstå dem, for det er "kun" 2 kg. jeg snakker om ... men det er 2 kg. som JEG kan se.
Håber I nyder vejret.