En uges ferie = 900 g

Du læser en tråd i debat > vægttab

En uges ferie = 900 g
Så er jeg tilbage efte en uges ferie i Tyrkiet. Jeg har taget 900 g på og det er jeg egentligt tilfreds med, for man får jo masser af mad, sodavand og is, når man spiser på restaurant hver aften. Nu skal jeg så bare hurtigt have dem smidt igen. Hvordan er det gået med i andre siden sidst?

Pernille
15 år28. juni 2009 kl. 07:44
re: En uges ferie = 900 g
Hej Pernille, hvor er det godt at du har haft en god ferie :o)
Jeg har været lidt fraværende en månedstid og er nu kommet tilbage, det går hurtigt med at tabe kg, men måske er det bare væske -vi får se, jeg har ihvertfald fornyet motivation :O)

Hilsen Anna
15 år28. juni 2009 kl. 17:09
Hej Pernille,
Synes 900 g er ret imponerende faktisk. Tillykke med det. Man skal jo også huske at nyde livet. Jeg havde min 'fridag' igår, hvor jeg var på restaurant samt drak alkohol for første gang i juni måned. Det viste sig så også på vægten imorges - vejede 600 g mere end dagen før. Æv.
15 år28. juni 2009 kl. 21:41
Jeg synes bestemt de 900 g lyder mere end godt. Jeg var på "all inclusive" i Grækenland. Det kostede næste 3 kg. Men det gav mig så også lysten til at gå igang igen.
15 år8. juli 2009 kl. 09:46
Det er da flot at det "kun" er 900 g...

Jeg er kun igang med min 2 uge på den sunde linje og havde i går min første "fridag" med både sun set, chokolade og brunch - og har ikke taget et gram på...
Så nu ser jeg frem til en uge med god frisk mad og masser af motion (måske en lørdag med lidt usundt da jeg er blevet inviteret ud) men så må jeg spare på kcal i løbet af dagen.

Klø på med at smide grammene!
15 år9. juli 2009 kl. 17:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });