hej

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: hej
vejer 83.9kg
15 år22. august 2009 kl. 10:13
det gode ved NUPO er at man vænner lig lidt til at lade være med at fylde maven for meget, og at blodsukkeret er mere stabilt, For selv om NUPO smager sødt, er det det jo ikke. - og så får man alt det man har brug for. Det er naturligvis altid et problem når man stopper med pulveret, så gælder det om at passe på... ellers vil man uvægerligt falde tilbage i gamle vaner ( men sådan er det jo med det hele. Selv har jeg algt vægtkonsulenterne, og ind til videre virker det godt nok! sagen er jo bare at man skal hólde ud så længe. Når man er så fed sm jeg er, tager det jo lang tid at nå målet! Jeg håber bare at jeg kommer ud over men sukkerafhængighed,,,
15 år22. august 2009 kl. 11:50
vejer nu 83.5kg
og har nupo til 6dage tilbage..
15 år27. august 2009 kl. 10:41
vejer 82.9kg
15 år30. august 2009 kl. 12:32
Jeg synes godt nok det er et flot vægttab på så kort en tid, kun med NUPO. har selv overvejet at prøve det, men tror ejg vil savne noget at tygge i..:D
15 år2. september 2009 kl. 09:04
så er jeg færdig med nupo. jeg vejer 82.8kg,
24.2 kg er tabt ialt. og jeg mangler 5.36kg.
det sidste vil jeg tabe med mere motion og sund kost...
tabte i alt 5.1kg på nupo på 21dages nupo..rart at komme tilbage til alm kost..
er begyndt på hf og åbent universitet, så hjernen skal have mere energi end fra nupo...
15 år5. september 2009 kl. 07:29
Flot bio, du er der næsten :)
15 år5. september 2009 kl. 10:02
Hej biologi c
Du skal have et STORT tillykke med at være kommet så langt med vægttabsprocessen!! Du er jo næsten i mål :D
God vind det sidste stykke vej, Futura
15 år5. september 2009 kl. 17:11
Det må jeg sige biologi c, det er godt gået! har du tabt det hele på NUPO? over hvor lang tid? - det er jo det Arne Astrup anbefaler: 3 mdr på NUPO alene - og så gå over til at spise sundt bagefter! Jeg kan også godt klare en tid på NUPO, men ikke så længe. JEg synes egentlig ikke den smager så dårligt, men har lidt kvababbelse overfor mine 2 teen-agere, jeg synes ikke det er OK at jeg sidder og spiser pulver til måltiderne, det er er forkert signal at sende,( det er jo ikke det jeg vil påvirke dem til!).. men flot klaret, TILLYKKE MED DET!
15 år6. september 2009 kl. 12:42
tak for rosen..
vejer 82.7kg
glæder mig til 79.9kg...
15 år7. september 2009 kl. 09:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });