Hej Rikkes
Jeg forstår godt din reaktion, men husk nu på, at du alligevel har tabt de kg du har tabt, uanset hvad vægterne ellers viser. Det kan jo også være at det er dine veninders vægte der viser forkert (krydser fingre for det). Men når du nu vil du og købe en ny vægt, så køb en med 100 grams interval, det kan varmt anbefales, for så ser du også de små vægttab, og dem skal vi bestemt også regne med. Før i tiden havde jeg vægt der have 500 grams interval, og så tabte jeg mig ikke ret hurtigt, men da jeg så skiftede den ud, ja så kunne jeg jo se vægttab på alt fra 100 - 400 gram også, og det hjælper også på selvværdet.
Men i hvert fald pøj pøj fremover.
Knuz fra Marianne
#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Og så det dårlige...Jeg har længe haft en mistanke om at min vægt vejede forkert, jeg synes ikke jeg ligner en der vejer 87 kg, selvom jeg godt kan mærke at jeg taber mig, og andre har også bemærket det. Men her i weekenden har jeg besøgt 2 veninder og vejet mig på deres vægte....97 og 96 kilo!!!! Jeg synes det var lidt et chok, men jeg tror deres vægte er de rigtige... Det betyder jo så at jeg vejer 8-9 kilo mere end jeg går og tror, at det vil vare noget længere tid før jeg når mine mål, at jeg stadig er svært overvægtig ifølge BMI (jeg var ellers lige kommet under 30 i BMI)...ØV ØV ØV!
Nå, men jeg har besluttet at købe en ny vægt, og så gå ud fra den. Desuden holder jeg fast i at jeg jo HAR tabt mig, og at det går den rigtige vej, så det varer nok ikke længe før jeg igen er nede på det som jeg tror jeg vejer nu!