Vægttabsmakker

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttabsmakker
Hej folkens.
Efter en lang periode uden motivation for vægttab, er jeg nu klar til at klø på igen, men det fungerer ikke når jeg er alene om. Derfor vil jeg høre om, der er en, der vil være min "vægttabsmakker". Mine tanke er at vi kunne aftale en dag i ugen, hvor vi samle op på ugen (via mail eller msn), der er gået. Diskuterer op- og nedture og på den måde vedholder motivationen.
Jeg er 18 år og vil i første omgang tabe 10kg. Håber det har fanget nogens interesse.

Tråden kan selvfølgelig også bruges til andre, der vil finde en makker:)
15 år23. juni 2009 kl. 23:29
re: Vægttabsmakker
Hej

Selvom vi er langt fra hinanden aldersmæssigt, så vil jeg gerne være din makker. Jeg har selv 10-15 kg for meget på.
Så bare kom i gang. Det er i dag du begynder, husk at skrive alt op du putter i munden, smid alt ragelse ud af køkkenskabene. Lad være med at have "lidt godt" liggende i en skuffe. Du kan se under Qlight, der er vi mange der vejer os om onsdagen.
Velkommen
15 år24. juni 2009 kl. 08:31
Det er under vægttab 10+
15 år24. juni 2009 kl. 08:32
Det lyder godt:)
Desværre nytter det ikke noget at smide alle godterne ud, da der bor 3 andre i huset, der køber og spiser de ting, jeg skal holde mig fra.
Alt teorien har jeg egentlig på plads. Det er motivationen, der hurtigt forsvinder... Jeg tager lige et kig på den tråd:)
15 år24. juni 2009 kl. 14:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });