Wow

Du læser en tråd i debat > vægttab

Wow
Havde ikke vejet mig i 2 uger.. og har troet jeg vejede 63.5 hvilket jeg ville gøre ifølge det herinde - men nej.. jeg vejede 62.5.. Det var da dejligt. Jeg har ikke trænet så meget som jeg burde, så tror muligvis også det er lidt muskler. Men har ikke spist så meget pga. eksamener, så det er muligvis en blanding.. Nu er jeg klar til at komme under de 60 kilo inden sommer. :D Og igennem sommeren vil jeg arbejde mig ned på en vægt på 55. Sikke dejligt!
15 år20. juni 2009 kl. 16:42
re: Wow
tïllykke
15 år21. juni 2009 kl. 19:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });