Pause

Du læser en tråd i debat > vægttab

Pause
Hej alle...
Jeg har næsten lige meldt mig ind, men jeg kan slet ikke overskue slankekur nu..
For det første er jeg igang med at holde op med at ryge.
for det andet er min nevø lige blevet tavngsfjernet, og for det tredje så har jeg lige været gennem en operation for at få fjernet min visdomstand... Så jeg må ærligt erkende at det sidste jeg tænker på lige nu er min vægt...
Jeg vender tilbage når det hele er bedre.
Men held og lykke til jer alle, og jeg er ked af jeg ikke kan overskue det her lige nu...
Mange knus fra
Pia som vender tilbage igen på et tidspunkt
19 år28. august 2005 kl. 16:36
re: Pause
hejsa Pia.
Forstår godt det virker uoverskueligt for dig lige nu..............
Derfor vil det sikkert også virke bedre for dig at vente, jeg er sikker på du nok skal komme igang når tiden er rigtig for dig.
Held og lykke
knus snartslank
p.s. god bedring med den fjernede visdomstand - det kan være fælt
19 år28. august 2005 kl. 16:59
re: re: Pause
Du vender bare tilbage når du er klar til det igen.
ved godt selv hvordan det er når det hele ramler ned over en og man så bare ikke kan overskue noget som helst.
Jeg ved også at når man skal have styr på ens eget liv så er det vigtigt at der også er styr på ens bagland.

Skulle du få lyst til at helde vand ud af ørerne så ved jeg at os herinde altid er parate med vores brede skuldre og klar til at lytte for det er også vigtigt at komme af med det der påvirker en.

Knus Chiffi.
19 år29. august 2005 kl. 13:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });