#2 af biologi c
Ugevejning - torsdag d. 18. juni
Du læser en tråd i debat > vægttabbiologi c
re: Ugevejning - torsdag d. 18. juni
det har været en hård uge- gået rigtigt langt hverdag
jeg har tabt 2.1kg
jeg har tabt 2.1kg
15 år18. juni 2009 kl. 06:36
anzhomg (slettet)
pernille78 - du må bare igang igen, når du kommer hjem (:
biologi c - det var meget, tillykke med tabet.
jeg har selv tabt 1,5 kg. og det er jeg godt tilfreds med (:
biologi c - det var meget, tillykke med tabet.
jeg har selv tabt 1,5 kg. og det er jeg godt tilfreds med (:
15 år18. juni 2009 kl. 09:35
KarinaHadsten (slettet)
Tillykke med de flotte vægttab. Og Pernille lidt har også ret. ;-) Husk nu at nyde ferien.
Min vægt siger præcist det samme som i sidste uge, men med den weekend jeg havde er det vist OK. Glæder mig til at melde ind med vægttab i næste uge.
Min vægt siger præcist det samme som i sidste uge, men med den weekend jeg havde er det vist OK. Glæder mig til at melde ind med vægttab i næste uge.
15 år18. juni 2009 kl. 10:32
Tina77 (slettet)
Hej. Kan alle være med i denne ugevejning eller er det en lukket gruppe? :-)
15 år18. juni 2009 kl. 12:00
KarinaHadsten (slettet)
Jeg bilder mig ind at det er en åben tråd ;-) Men jeg kan da tage fejl. Sidst jeg var aktiv her inde var der ikke alle de der tråde for bestemte grupper. Men en fælles ugentlig vejetråd.
15 år18. juni 2009 kl. 13:27
anzhomg (slettet)
alle er med (:
15 år18. juni 2009 kl. 15:06
Allanna (slettet)
Æv - jeg er 200 g tungere end sidste torsdag. Spiste normalt igår (dvs ikke de 1200 - 1300 kcal jeg normalt prøver at ramme) samt at jeg har fået min mens. Men ellers har jeg spist sundt og trænet to gange i denne uge, så jeg håber, at det hopper nedad snart selv om jeg har taget en 3 dages pause for kalorietælleriet pga udespisning ect.
Oplever i også, at vægten stiger når det er den tid på måneden? Det er godt nok lidt nederen at træde op på vægten.
Oplever i også, at vægten stiger når det er den tid på måneden? Det er godt nok lidt nederen at træde op på vægten.
15 år18. juni 2009 kl. 23:05
Buffy1 (slettet)
Hej
Jeg har på 14 dage tabt 1,5 kilo og jeg er nu nede under 80 kilo.
Det er dejligt at skulle se et 7 tal først nu og ikke længere et 8 tal.
MVh Buffy
Jeg har på 14 dage tabt 1,5 kilo og jeg er nu nede under 80 kilo.
Det er dejligt at skulle se et 7 tal først nu og ikke længere et 8 tal.
MVh Buffy
15 år19. juni 2009 kl. 10:51
Tina77 (slettet)
Hej:-)
Startede med alt det sunde fra i mandags og har tabt 2 kg på 5 dage. Men det går jo som regel hurtigt i starten, håber bare jeg kan holde ved og nøjes med en lille slik-aften om ugen. Trangen til sukker lige nu er enormt stor,mest til chokolade.......
Tina.
Startede med alt det sunde fra i mandags og har tabt 2 kg på 5 dage. Men det går jo som regel hurtigt i starten, håber bare jeg kan holde ved og nøjes med en lille slik-aften om ugen. Trangen til sukker lige nu er enormt stor,mest til chokolade.......
Tina.
15 år19. juni 2009 kl. 10:59
Til gengæld er jeg lidt skuffet over mig selv over at det ikke lykkedes mig at komme under 70 kg inden ferien (vi flyver på lørdag), men ok når jeg kommer hjem må jeg jo bare fortsætte hvor jeg slap.
Hvordan er det gået med I andre?
Pernille