#2 af Mariadk (slettet)
Hej - jeg er ny her...!
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
re: Hej - jeg er ny her...!
hej missgoofie
først og fremmest tillykke med det flotte vægttab, jeg synes det er super flot.. 15 kg, det er meget..
og velkommen her til siden, herinde hjælper vi hinanden med alle mulige opmundringer, eller måske et kærlig spark i numsen hvis det er det man trænger til, når kuren er gået lidt i stå..
jeg håber det bedste for dig, og at du må nå endnu 15 kg.
knus og kolbøtter
fra
mariadk
først og fremmest tillykke med det flotte vægttab, jeg synes det er super flot.. 15 kg, det er meget..
og velkommen her til siden, herinde hjælper vi hinanden med alle mulige opmundringer, eller måske et kærlig spark i numsen hvis det er det man trænger til, når kuren er gået lidt i stå..
jeg håber det bedste for dig, og at du må nå endnu 15 kg.
knus og kolbøtter
fra
mariadk
19 år28. august 2005 kl. 14:51
Joanmaria (slettet)
Hejsa ;o)
Velkommen til siden, der er supergod! Tillykke med dit flotte vægttab. Du skal nok få smidt de sidste 15 med opbakning herindefra.
Knus Judle
Velkommen til siden, der er supergod! Tillykke med dit flotte vægttab. Du skal nok få smidt de sidste 15 med opbakning herindefra.
Knus Judle
19 år28. august 2005 kl. 21:55
Marianne starter forfra (slettet)
Velkommen til fra mig også og tillykke med det flotte vægttab. Du skal nok få tabt det du vil tabe.
Jeg synes selv, det er et rigtig dejligt sted herinde, vi giver hinanden støtte, positiv kritik og når det er nødvendigt et kærligt spark i r....
Du skal bare være tålmodig med dit vægttab, det skal nok komme igang igen. Tænk på hvilke ændringer din krop er igennem, og den skal have lidt tid til at finde ud af, at det er okey at bruge fra depoterne. Jeg tror vi alle herinde på et eller andet tidspunkt har prøvet at vægten står stille, og lige pludselig ryger det af igen.
Så pøj pøj herfra.
Knuz fra Marianne
Jeg synes selv, det er et rigtig dejligt sted herinde, vi giver hinanden støtte, positiv kritik og når det er nødvendigt et kærligt spark i r....
Du skal bare være tålmodig med dit vægttab, det skal nok komme igang igen. Tænk på hvilke ændringer din krop er igennem, og den skal have lidt tid til at finde ud af, at det er okey at bruge fra depoterne. Jeg tror vi alle herinde på et eller andet tidspunkt har prøvet at vægten står stille, og lige pludselig ryger det af igen.
Så pøj pøj herfra.
Knuz fra Marianne
19 år29. august 2005 kl. 07:35
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Hej - jeg er ny her...!
Velkommen
Stort tillykke med det flotte vægtab det er bare så flot og ja som Marianne så tror jeg også at vi alle har prøvet at ens vægtab går lidt i stå, men der skal man være tålmodighed og blived ved så kommer det igen.
Knus
Smiley
Stort tillykke med det flotte vægtab det er bare så flot og ja som Marianne så tror jeg også at vi alle har prøvet at ens vægtab går lidt i stå, men der skal man være tålmodighed og blived ved så kommer det igen.
Knus
Smiley
19 år29. august 2005 kl. 10:09
lhl1968
re: re: re: Hej - jeg er ny her...!
Også lige et velkommen fra mig.
Flot at du allerede har klaret at smide 15 kg. Hvad har du gjort for at komme af med dem?
Knus Chiffi.
Flot at du allerede har klaret at smide 15 kg. Hvad har du gjort for at komme af med dem?
Knus Chiffi.
19 år29. august 2005 kl. 13:02
Muldebeerg
Hej - jeg er ny her...!
Hej Goofie!
Også velkommen fra mig. Hvis du mangler støtte i ny og næ, så er du kommet til det helt rette sted. Her er både støtte, ros og et kærligt spark i måsen, hvis det er det der skal til.
Super sejt at du har smidt 15 kg., er det uden brug af nogen bestemt kur eller hvad? Dyrker du nogen former for motion??
Nysgerrige hilsner fra Muldebeerg
Også velkommen fra mig. Hvis du mangler støtte i ny og næ, så er du kommet til det helt rette sted. Her er både støtte, ros og et kærligt spark i måsen, hvis det er det der skal til.
Super sejt at du har smidt 15 kg., er det uden brug af nogen bestemt kur eller hvad? Dyrker du nogen former for motion??
Nysgerrige hilsner fra Muldebeerg
19 år31. august 2005 kl. 00:50
Startede på min "kur" (livsstilomlægning) den 1/3 i år, og har smidt 15 kilo siden - godt klaret, hvis jeg selv skal sige det, hæhæ... Mangler dog MINDST 15 mere endnu, og det går liiiidt trægt lige nu... Men det skal nok komme igen!
Jeg er mor til Freja på 4 år og Fie på 2 år, vi bor sammen med den dejlige John på 38 (jeg selv er 24 år) - vi er lige flyttet i en større lejlighed så nu er der plads til det hele c",)
Jeg håber lidt på noget god debat herinde og sådan lidt støtte osv - jeg faldt over siden i formiddags, og det ser da ud til at være et godt sted! (Når jeg får lært alle de forskellige features at kende)
Nåh - det var lige mig!
God dag
MissGoofie
c",)