#2 af bobbels (slettet)
Judlenyt!!
Du læser en tråd i debat > vægttabbobbels (slettet)
re: Judlenyt!!
Hej judle!!
detta er fra connie i malmö.jag syns det er svärt at regne på,har lånt papirene av min datter, men kan ikke riktig komme igang.Har du nogle tips til mig.
detta er fra connie i malmö.jag syns det er svärt at regne på,har lånt papirene av min datter, men kan ikke riktig komme igang.Har du nogle tips til mig.
19 år26. august 2005 kl. 13:51
Mariadk (slettet)
re: re: Judlenyt!!
Hej Judle
waw du kører bare med klatten nu.. tillykke med vægttabet, det er bare supre flot..
Mariadk
waw du kører bare med klatten nu.. tillykke med vægttabet, det er bare supre flot..
Mariadk
19 år28. august 2005 kl. 14:48
Marianne starter forfra (slettet)
Tillykke Judle det er bare SÅ flot.
Jeg tror der er mange os hos WW er der enige i, at det er et genialt program, netop fordi vi ikke behøver ændre så meget i vores daglige mad.
Pøj pøj fremover.
Knuz Marianne
Jeg tror der er mange os hos WW er der enige i, at det er et genialt program, netop fordi vi ikke behøver ændre så meget i vores daglige mad.
Pøj pøj fremover.
Knuz Marianne
19 år29. august 2005 kl. 07:32
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Judle
Sådan stort tillykke med de tabte kg - dete r bare så flot. Jeg følger jo også selv ww´s program og er også utroligt glad for det. Er ikke lige kommet i gang med det her efter ferien, men er startet i dag.
Går ike derinde mere, da jeg har fået alt materialet og syntes godt at jeg selv kan styre at veje mig ;o) for det er jo også nyrt at gå derinde.
Knus smiley
Sådan stort tillykke med de tabte kg - dete r bare så flot. Jeg følger jo også selv ww´s program og er også utroligt glad for det. Er ikke lige kommet i gang med det her efter ferien, men er startet i dag.
Går ike derinde mere, da jeg har fået alt materialet og syntes godt at jeg selv kan styre at veje mig ;o) for det er jo også nyrt at gå derinde.
Knus smiley
19 år29. august 2005 kl. 10:04
Corina (slettet)
Kanont ! Hvor ER det bare dejligt !!!!!!!!!
Fortsæt endelig den gode stil !!!
Corina står og hepper af glæde :-)
Fortsæt endelig den gode stil !!!
Corina står og hepper af glæde :-)
19 år30. august 2005 kl. 09:39
Muldebeerg
re: re: re: Judlenyt!!
Halløjsa Judle!
Sikke det kører for dig. Superflot med 2,1 kg. på en uge, det må jeg sige...Jeg er desværre ikke så meget til WW og konsulenterne og hvad de nu ellers hedder, -det lader såmænd ellers til at de gi'r gode og hurtige resultater.
Hvor meget vil du tabe dig? Og kigger du mon forbi vaegtdagbogen en dag snart? :oD
Knuz Mulde
Sikke det kører for dig. Superflot med 2,1 kg. på en uge, det må jeg sige...Jeg er desværre ikke så meget til WW og konsulenterne og hvad de nu ellers hedder, -det lader såmænd ellers til at de gi'r gode og hurtige resultater.
Hvor meget vil du tabe dig? Og kigger du mon forbi vaegtdagbogen en dag snart? :oD
Knuz Mulde
19 år31. august 2005 kl. 00:48
bobbels (slettet)
Hej marianne det er connie fra malmö.Kan du ikke ge mig lidt skub der bag, kan ikke få til det att räkne point må jag veje alt jeg äter.kan ikke få installeret min cdpoint plus som jag har lånt av min datter.Jaghar også alla bögerne men syns det er så svärt.
19 år31. august 2005 kl. 11:36
Marianne starter forfra (slettet)
re: re: re: Judlenyt!!
Hej Bobbles
Jeg vejer også selv mange ting endnu, men jeg hur hurtigt fundet ud af, hvor mange point f.eks. en bolle koster, og hvis jeg spiser ærter eller andre grønsager der tæller lidt point, så tager kun et cirka point for det.
Jeg synes det er lidt svært at give dig et spark, men prøv at skriv hvad du spiser på en dag, så skal jeg prøve at regne det ud for dig. Du kan evt. skrive til mig på [mail]mariannep@mil.dk[/mail] så skal jeg svare dig pr mail.
Knuz Marianne.
Jeg vejer også selv mange ting endnu, men jeg hur hurtigt fundet ud af, hvor mange point f.eks. en bolle koster, og hvis jeg spiser ærter eller andre grønsager der tæller lidt point, så tager kun et cirka point for det.
Jeg synes det er lidt svært at give dig et spark, men prøv at skriv hvad du spiser på en dag, så skal jeg prøve at regne det ud for dig. Du kan evt. skrive til mig på [mail]mariannep@mil.dk[/mail] så skal jeg svare dig pr mail.
Knuz Marianne.
19 år31. august 2005 kl. 13:14
I går var jeg til mit 2. møde hos Weightwatchers. Det gik fint - for jeg havde nemlig tabt 2,1 kg på en uge. Det er jo helt vildt. Men så har jeg også overholdt mine points og gået meget op i programmet.
Jeg synes det er genialt fordi det ikke er forbudt at spise alt det usunde. Alt for tit starter man på en eller anden kur som man alliigevel ikke kan følge fordi man konstant går og higer efter slik og chokolade.
Hos WW kan jeg bare spise et lille stykke chokolade - jeg skal bare huske at regne det med i mine daglige points.
Genialt program - kan anbefales. God weekend til jer alle.
Knus Judle - 2,1 kg lettere - nu 74 kg ;o)