Jeres kalorieindtag (+ evt. motion/forbrænding)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeres kalorieindtag (+ evt. motion/forbrænding)
Hejsa.
Kunne godt tænke mig at høre hvor meget i indtager dagligt, og hvad i ellers dyrker af motion (hvis i gør). Og hvilke resultater i har fået mht. vægttab.

Personligt forsøger jeg at spise for omrking 1200-1500 kcal om dagen - og har da også udsving nogle dage, hvor jeg måske spiser lidt mere, men for det meste spiser jeg fornuftigt og overholder min diæt.

Motion dyrker jeg ikke. Pt. sidder jeg ned næsten hele dagen ved pcen. Men har tænkt at jeg vil starte med iForms løbeprogram på mandag, så må vi se om jeg kan få den sunde 3xløb om ugen vane ind i min hverdag. Det ville ihvertfald kun gøre godt for mig.

Håber i vil svare.
Knus.
15 år12. juni 2009 kl. 14:39
re: Jeres kalorieindtag (+ evt. motion/forbrænding)
jeg spiser mellem 1200 og 1400 kcal. Nogen gange mere i weekenden. Jeg har også et job hvor jeg sider ned det meste af dagen, men jeg cykle til og fra arbejde. det tager ca. 45 min til 1 time hver vej. jeg har ca. 13 km.
Siden jeg er begyndt på at bruge madital.dk, cykle til arbejde og tage et kosttilskud som hjælper med at holde forbrændingen oppe, taber jeg mellem 2 og 3 kg om måneden.

Før jeg tog kost tilskudet og tog tog til arbejde, tabte med mig langt mindre (måske 1 kg om måneden).

Jeg tror min lave forbrænding har været den største hindring for mig, for at tabe mig.
15 år12. juni 2009 kl. 18:47
Hej mariay,

Hvilket kosttilskud er det? Lyder godt, saa kunne maaske godt taenke mig at proeve det.
15 år12. juni 2009 kl. 18:56
det hedder "body heat". Så vidt jeg forstår virker det lige som det der hedder "chili burn".
15 år13. juni 2009 kl. 18:24
Jeg er virkelig i tvivl om hvor mange kalorier jeg får, alt fra 900-2000, men jeg prøver at være omkring 1200, men ender nok på 1400.

Jeg kan virkelig anbefale at tage ud og løbe. Det er hårdt og trættende, du vil have lyst til at give op, men så længe du ikke gør dét så bliver du fyldt med den største følelse af succes. Self. kan du godt en gang imellem tage en pause men bliv ved! Før du ved det vil du trænge til at tage ud og løbe. Sådan har jeg det!
15 år14. juni 2009 kl. 08:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });