Ugevejning - torsdag d. 11. juni

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ugevejning - torsdag d. 11. juni
I denne uge har jeg tabt 700 g. Det var ca. hvad jeg tog på i sidste uge, så man må sige at det står lidt stille. Mit oprindelige mål var at veje under 70 kg, når jeg på næste lørdag skal på badeferie. Og det kan jo selvfølgelig stadig nås.

Hvordan er det gået med I andre?

Pernille
15 år11. juni 2009 kl. 06:00
re: Ugevejning - torsdag d. 11. juni
jeg har taget 2,6 kg på
men har også holdt ferie og læst til eksamen.
sidste uge tabte jeg 1,1kg så det går nok.
15 år11. juni 2009 kl. 08:03
Jeg har tabt mig 1,1 kilo siden sidste torsdag. Og jeg er kommet igang med at løbe igen.

Det er lidt meget siden mit mål er 0,5 kilo om ugen - jeg må være mere aktiv end jeg tror (jeg taster ikke motion ind).

Så jeg er glad. Mit mål er 60 kilo, hvilket vil tage 5 uger hvis jeg tager mig et halvt kilo om ugen. Det passer lige med feriestart så vidt jeg kan regne ud :-D
15 år11. juni 2009 kl. 09:01
Jeg glemte at veje ind i sidste uge, men der sker desværre heller ikke ret meget.

Idag sagde morgenvægten 69,3 det er 100g mindre end for 14 dage siden, men jeg har været "helt" nede på 68,9 så jeg er ikke tilfreds.
Jeg har haft meget svært ved at holde fast selvom vi skal til bryllup på lørdag, hvor jeg selvfølgelig gerne ville have kunne vise et tab.
Grunden til miseren er at jeg har spist for meget snolder og dyrket for lidt motion. Der var gået 17 dage siden sidst, da jeg i fredags kom ned i træningscentret :-(
Sådanne pauser skal jeg bare ikke have i fremtiden.

Jeg er faktisk skide sur på migselv, men jeg vil nu vende skuden og bruge de værktøjer som jeg ved virker.
15 år11. juni 2009 kl. 10:55
Hvor er det dejligt med denne traad. Det goer det lidt nemmere at give sig et spark bagi, naar man koerer sur i kalorietaelleriet, naar man ligesom ’offentliggoer’ sine fremskridt.

Jeg begyndte sidste tirsdag. Onsdag og torsdag var min vaegt hoejere end paa startdagen (ved ikke om det har noget at goere med, at jeg er begyndt at traene eller om vaeskebalancen spiller mig et puds), saa hvis man sammenligner fra sidste torsdag til i dag har jeg tabt 1,3 kg – i alt er vaegttabet dog 1,1 kg.

Det er et stoerre vaegttab, end jeg turde haabe paa, men jeg har vaeret super motiveret og traenet godt. Har haft en enkelt syndedag (hvilket jeg har valgt at tillade mig selv) men gik ikke saa amok i usunde sager, som jeg maaske havde frygtet.
15 år11. juni 2009 kl. 12:13
Sådan Spacy... den beslutning har jeg også taget.

Jeg havde faktisk taget en beslutning om at der virkelig skulle ske noget og som resultat kom jeg op på et leje, som faktisk var højere end det har været meget længe...

Nå, men nu går det lidt nedad igen. I dag siger vægten 66,3 selvom jeg har menstruation , så det er da 1,2 kilo fra sidste uge. Betyder bare ikke så meget da jeg svinger meget. Og skal til stor formafest i morgen - men vil prøve i det mindste at passe lidt på.

Nå, jeg er med på tråden igen - nu er jeg kommet ind i en god rytme både med træning og mad, så må firmafester og forretningsrejser også kunne tackles :-)

God weekend til alle.
15 år11. juni 2009 kl. 12:13
2,3 kilo har jeg tabt. det er lidt surt, for hvis jeg havde min egen vægt i dag, havde jeg tabt mere, da min mors ALTID vejer for meget, så ifølge hendes har jeg taget 800 gram på fra igår, hvilket ikke passer -.- men nu går jeg efter den vægt i dag, så glæder jeg mig til at komme hjem og hilse på min egen igen, så kan det være, at jeg bliver overrasket (:
15 år11. juni 2009 kl. 12:52
anzhomg: hvad i alverden lever du af, siden at du kan tabe sig så meget fra dag til dag?
15 år11. juni 2009 kl. 16:27
jeg er først lige begyndt, så det er væske du d: i hvert fald det meste af det ^^
men udover det er jeg på atkins.
15 år11. juni 2009 kl. 23:22
Okay.. tak, for svaret :)
15 år12. juni 2009 kl. 09:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });