Nyt herfra.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nyt herfra.
Så har jeg (tror jeg) langt om længe fundet en plan som vil passe til mig. Den ser ud som følgende og er med start fra mandag.

Kl 6 - 7 morgenmad (weekend kl 8 - 9)
Kl 10 mellemmåltid
Kl 12 - 13 frokost
Kl 15 mellemmåltid
Kl 17 - 18 aftensmad (på nær torsdag hvor jeg træner kl 17)
Kl 20 mellemmåltid

Ikke spise efter kl 20
Overholde min træningsplan
Skrive dagbog over hvad jeg spiser, hvad jeg træner og hvordan min sindsstilstand er
Undgå alle former for sukker- og hvide madvare incl mælkeprodukter
Drikke 3 - 5 liter vand
Kaffe og urtete i moderate mængder.

Er forberedt på at det kan blive hårdt i starten, men har så ondt i hele kroppen at jeg har brug for en udrensning og ikke fylde min krop med giftstoffer.

Regner med at efter en - to uger så vil jeg kunne mærke markant forskel på min krop og mit humør.

God weekend.

Knus Chiffi.
19 år26. august 2005 kl. 07:55
re: Nyt herfra.
Hej Chiffi

Det lyder i hvert fald som en rigtig god plan. Jeg er sikker på du nok skal klare det hele. Det er jo også meget du har været og skal igennem.

Du skriver noget om udrensning ??? er det "bare" din genfundre livsstil eller er det en speciel udreningsskur ??.

I hvert fald pøj pøj herfra, jeg er sikker på du kan klare det.

Knuz fra marianne
19 år29. august 2005 kl. 12:15
re: re: Nyt herfra.
Hej Marianne.
Nej det er ikke nogen speciel kur jeg følger.
Jeg undlader bare mad med sukker, light produkter og mælkeprodukter.
Spier meget lidt kød og spiser helst kun rødt kød.
Masser af grøntsager og 3 stk frugt om dagen + groft rugbrød og havregryn (grød) til morgenmad.
Drikker pt den kaffe op jeg har i huset og der er ikke meget tilbage. Derefter vil jeg gå over til grøn te (røllekikkete og brændenællete) da de er sunde, udrensende, sætter forbrændingen op og osv... (fåes i helsekostbutikker).
Er begyndt idag men kom ikke lige op som planlagt men det gør jeg i morgen. Stod først op kl 8.30.

Knus Chiffi.
19 år29. august 2005 kl. 12:57
re: re: re: Nyt herfra.
Hej Chiffi,

jeg har lige et spørgsmål,
hvorfor spiser du ik så meget kød, og mest rødt kød? hvis du skal tabe dig, er det godt at spise kød, da det har et lavt GI, og er lang tid om at blive fordøjet, så du bruger rigtig meget energi på at fordøje det.
Desuden er det bedst at spise fisk og kylling/kalkun, da de har meget lavt fedtindhold, og animalsk fedt er ikke så sundt fra det røde kød. Desuden er det godt du holder dig fra mælkeprodukter, men ½ liter om dagen af den mager slagst er kun godt.
Frugt er vildt sundt, men desværre er der vildt meget frugtsukker i, og har et højt GI tal, så det er faktisk ikke det bedste når man er på kur! Jeg mener helt særisøst at du burde læse noget om GI tal, da det faktisk kan have en del indflydelse på dit humør og psykisk tilstand!

Jeg siger det kun fordi jeg holder af dig *S*

knus og kolbøtter
Mariadk
19 år30. august 2005 kl. 14:36
re: re: re: re: Nyt herfra.
Hej Chiffi!

Dejligt at se, at du rigtigt er på banen igen. Du ved jo godt hvad der skal til, ikke sandt ;o) Nu håber jeg lige så stille humøre går op igen og at vægten går ned. Ellers ved du hvor jeg er ;o) Du må jo sige til, hvis vi skal op og vandre på "himmelpinden", ikke også..hi hi hi

Knuz Mulde
19 år31. august 2005 kl. 00:46
re: re: re: re: re: Nyt herfra.
Hej Mariak.
Grunden til at jeg ikke spiser så meget kød er simpelthen fordi jeg ikke er så vild med kød går faktisk og overvejer at blive vegetar, men skal lige have lidt mere viden om det først.
Det samme gælder fisk. Det spiser jeg heller ikke så meget af. Søger så bare for at få mit behov dækket på anden vis og til at starte med er det så via kosttilskud (vitaminer og mineraler)

jeg passer på ikke at få mere end max 3 stk frugt om dagen da jeg godt ved at de kan indeholde meget frugt sukker :O)

Det jeg spiser mest af er grøntsager og så spiser jeg groft rugbrød.

Du vil kunne se min kostplan andenssted då jeg vil skrive ned hvad jeg spiser i løbet af dagen og hvordan min krop har det.

Knus Chiffi.
19 år31. august 2005 kl. 08:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });