#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Status.
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: Status.
Hej Chiffi
Hvor lyder det bare godt alt sammen. Det er godt at høre du er på vej på hesten igen. Og det er da et rigtig flot vægttab du har... 3,1 kg !!! på 2 uger... det er da bare kanon. TILLYKKE.
Og som du siger, du skal nok nå det alt sammen. Rom blev jo heller ikke bygget på én dag.
Godt at se dig igen.
Knuz Marianne
Hvor lyder det bare godt alt sammen. Det er godt at høre du er på vej på hesten igen. Og det er da et rigtig flot vægttab du har... 3,1 kg !!! på 2 uger... det er da bare kanon. TILLYKKE.
Og som du siger, du skal nok nå det alt sammen. Rom blev jo heller ikke bygget på én dag.
Godt at se dig igen.
Knuz Marianne
19 år24. august 2005 kl. 10:17
bobbels (slettet)
Hvad betyder elastikken om flasken.:-))
19 år24. august 2005 kl. 10:49
lhl1968
re: re: Status.
Det betyder fx at hvis du har en 1/2 flaske så tager du 6 elastikker om den og fjerner en for hver gang du har drukket en flaske. Ikke andet.
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år24. august 2005 kl. 10:56
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Chiffi
Det er djeligt at høre at familie og venner tog jeres beslutning "godt". Dejligt at du har været ude at hygge dig, det er jeg også sikker på at duhar haft brug for ;o)
Stort tillykke med det flotte vægtab - selvom appetitten ikke lige har været det bedste. Held og lykke med det søde.
Knus Smiley
Det er djeligt at høre at familie og venner tog jeres beslutning "godt". Dejligt at du har været ude at hygge dig, det er jeg også sikker på at duhar haft brug for ;o)
Stort tillykke med det flotte vægtab - selvom appetitten ikke lige har været det bedste. Held og lykke med det søde.
Knus Smiley
19 år25. august 2005 kl. 11:25
Joanmaria (slettet)
Hej Chiffi.
Jeg er ked af at høre, at du og manden er gået fra hinanden. Men noglegange kan det også være en befrielse hvis man går og har det skidt i dagligdagen.
Det er en hård tid du skal igennem, men jeg synes det lyder til, at du klarer det flot.
Det lyder også til, at familien tager det pænt.
Jeg synes det er rigtig flot klaret at du har tabt 3,1 kg på 2 uger. Fortsæt endelig på denne gode måde.
Tanker fra Judle
Jeg er ked af at høre, at du og manden er gået fra hinanden. Men noglegange kan det også være en befrielse hvis man går og har det skidt i dagligdagen.
Det er en hård tid du skal igennem, men jeg synes det lyder til, at du klarer det flot.
Det lyder også til, at familien tager det pænt.
Jeg synes det er rigtig flot klaret at du har tabt 3,1 kg på 2 uger. Fortsæt endelig på denne gode måde.
Tanker fra Judle
19 år26. august 2005 kl. 13:15
Mariadk (slettet)
Hej Chiffe tillykke med vægttabet
smart vandtriks.. det må jeg også huske..
mariadk
smart vandtriks.. det må jeg også huske..
mariadk
19 år28. august 2005 kl. 14:44
en siger 94,2 så på 14 dage har jeg tabt 3,1 kg og det er jeg godt tilfreds med eftersom jeg ikke spiser sundt og ej heller laver det store inden for motion men noget bliver det da til.
har ikke fået noget at bo endnu, men det går jo heller ikke så hurtigt.
Hele familien har fået det af vide nu + vores venner ved det og mange blev overrasket og andre sagde at det havde de næsten gættet, men ingen onde ord mellem nogen og det er jeg da glad for.
Var ude og flager med ørerne i weekenden og havde det rigtigt sjovt. Kunne godt mærke at det var meget længe siden sidst, så jeg har meget jeg skal have indhentet, men det når sig nok.
Nu hvor min appetit langsomt er vent tilbage vil jeg prøve at se om jeg ikke kan få kosten på plads igen, Den sunde altså!!
Er allerede begyndt idag og kan mærke at der er meget der skal køres på plads bl. a. mit vandforbrug, så jeg vil til at bruge mit gamle triks med elastikken om en 1/2 l flaske så jeg kommer op på den 3 liter om dagen her hjemme + det jeg så drikker til træningen som også er blevet meget forsømt her på det sidste.
Føler at jeg er begyndt at få mere overskud nu og vil så også benytte mig af det.
Vi snakkes ved.
Knus Chiffi.