#2 af bruger slettet
Nupokur
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Nupokur
Led lidt rundt på forummet.. Der er flere steder du kan finde hits på begrebet nupo,..
15 år30. maj 2009 kl. 08:45
mariay (slettet)
har har prøvet at tage nupo, hvor jeg først tog et nupe brev til aftensmad og derefter spiste aftensmad. til morgen og frokost spiste jeg normalt. Nupo er udemærket, det er bare vigtigt at være opmærksom på ens forbranding ikke falder for meget, fordi så tager man det hele på igen når man slutter.
Jeg prøver selv at lave efter en kost plan, men jeg har stadig nupo i køkkenskabet, hvis der er en dag hvor jeg ikke har så meget tid til at lave mad, men personligt falder min forbranding meget hurtig så det er ikke så tit jeg tager det, og så er det jo heller ikke den store smags oplevelse !
Jeg prøver selv at lave efter en kost plan, men jeg har stadig nupo i køkkenskabet, hvis der er en dag hvor jeg ikke har så meget tid til at lave mad, men personligt falder min forbranding meget hurtig så det er ikke så tit jeg tager det, og så er det jo heller ikke den store smags oplevelse !
15 år31. maj 2009 kl. 10:59
SmalHans (slettet)
Nu siger du at du vil bruge det som kickstart til din kostomlægning, og det er lige præcis hvad nupo kan bruges til!
Ideen med nupo er jo, som du sikkert ved, at du er i ekstremt kalorieunderskud konstant. Så selvfølgelig taber man sig, det er jo simpelt logik. Du skal bare være opmærksom på at kroppen tilpasser sig dit kalorieindtag og sænker forbrændingen. Derfor er det vigtigt at spise og motionere rigtigt i perioden efter kuren. Så kan det sagtens lade sig gøre at holde dit vægttab.
Jeg gik selv igang med en kur (den barske) i mandags, og i morges (fredag) efter blot 4 dages kur havde jeg tabt 2,5 kg.
Mit bud er at ca. 1,5 kg. er væsketab, så det er reelt set ikke så slemt.
Jeg vil nok mene at du skal igang i lidt mere end 2-3 dage før det har nogen effekt! Prøv med 14 dage istedet:-)
Jeg selv skal være igang i en måned (et dumt vædemål hvor jeg skal leve uden fast føde, altså kun væske).
Ideen med nupo er jo, som du sikkert ved, at du er i ekstremt kalorieunderskud konstant. Så selvfølgelig taber man sig, det er jo simpelt logik. Du skal bare være opmærksom på at kroppen tilpasser sig dit kalorieindtag og sænker forbrændingen. Derfor er det vigtigt at spise og motionere rigtigt i perioden efter kuren. Så kan det sagtens lade sig gøre at holde dit vægttab.
Jeg gik selv igang med en kur (den barske) i mandags, og i morges (fredag) efter blot 4 dages kur havde jeg tabt 2,5 kg.
Mit bud er at ca. 1,5 kg. er væsketab, så det er reelt set ikke så slemt.
Jeg vil nok mene at du skal igang i lidt mere end 2-3 dage før det har nogen effekt! Prøv med 14 dage istedet:-)
Jeg selv skal være igang i en måned (et dumt vædemål hvor jeg skal leve uden fast føde, altså kun væske).
15 år5. juni 2009 kl. 09:48
er der nogen som har erfaringer med nupo?
hvilken kur var i på, og gik det godt?
jeg er startet i dag. forsøger mig med "den barske", men har godt nok spist frugt ved siden af i dag. så det er vel halv barsk og halv "den grønne".
jeg regner med at være på kur i 2-3 dage, for at kickstarte min kostomlægning (vil ikke kalde det slankekur) men vil ihvertfald tabe mig omkring 6 kilo inden jeg skal på ferie..