Tilbage igen

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tilbage igen
Hejsa

Ja så er jeg også tilbage efter min ferie - og må indrømme at jeg ike lige har haft særlig meget tid til at kigge forbi denne side.

Har virkelig nydt min ferie og jeg har i de tre uger tagt 1,4 kg på men har også lige fået mens. Så jeg syntes nu ikke at det er så slemt.

Er startet op med at cykle på arbejde mandag og tirsdag. I dag skal jeg mødes med min dejlige kæreste og hans datter - vi i biografen og ud at spise efter jeg har "knoglet" på arbejdet. Så det glæder jeg mig meget til.

Det er nu dejligt at havde feriegæster, selvom det nu var hårdt at stå op her til morgen - for de lå jo og sov så søde.

Hygge hygge
Smiley
19 år24. august 2005 kl. 08:00
re: Tilbage igen
Hej Smiley!

Også velkommen tilbage til dig. Dejligt at ha' dig retur igen og skidt da med vægtforøgningen..Så har man i det mindste mærket man har ferie og det skal såmænd nok hurtigt ryge af igen, når du kommer ind i de almindelige vaner igen..

Ha' en dejlig hyggeuge med kæresten..

Knuz fra Mulde
19 år24. august 2005 kl. 10:57
re: Tilbage igen
Hej Smiley

Velkommen tilbage. Det lyder til, at du har nydt ferien. Og hvor er det hyggeligt for dig sådan at have feriegæster ;o)

Knus Judle
19 år26. august 2005 kl. 13:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });