#2 af biologi c
Ugevejning - torsdag d. 28. maj
Du læser en tråd i debat > vægttabbiologi c
re: Ugevejning - torsdag d. 28. maj
jeg har tabt 0.7kg
15 år28. maj 2009 kl. 07:12
Spacy
Tillykke begge to, det er rigtig godt gået :-)
Min vægt siger desværre 0,3 kg mere end sidste uge og den har endda været endnu højere oppe.
Det skyldes formentlig en kombination af for stort indtag af flødeis, menses og ingen motion, men jeg er igen på rette vej, så jeg håber på et tab til næste uge.
Lad os høre hvordan det er gået for andre dejlige tøser og tøsinder ;-)
Min vægt siger desværre 0,3 kg mere end sidste uge og den har endda været endnu højere oppe.
Det skyldes formentlig en kombination af for stort indtag af flødeis, menses og ingen motion, men jeg er igen på rette vej, så jeg håber på et tab til næste uge.
Lad os høre hvordan det er gået for andre dejlige tøser og tøsinder ;-)
15 år28. maj 2009 kl. 11:02
KarinaHadsten (slettet)
Jeg sørger lige for at melde ind her i denne uge, så jeg kan komme ind i rytmen igen. Jeg har forsøgt nu af ret mange gange at komme igang med kuren, indtastningerne og vejninger. Så ugevejningerne er da et sted at starte. I dag sagde vægten 85,8. Så nu har jeg sagt det ;-) Det lægger lidt pres på mig i forhold til næste uge.
15 år28. maj 2009 kl. 11:45
BettinaKL (slettet)
Jeg bliver bare ved med at gå op. Ved godt jeg har nogle udfald hist og pist men egentliog ikke noget alvorligt. Og får trænet 4-5 gange om ugen - og alligevel - mærkeligt. Men nu må juni være måneden det sker. Sakl dog til bal næste torsdag. Vægten siger 66,5 .
Ligesom Spacy - nu er det sagt!
Bettina
Ligesom Spacy - nu er det sagt!
Bettina
15 år28. maj 2009 kl. 12:16
Camilla24
Jubiii :) 1,7kg lettere i denne uge ;) Der er røget 3,1 kg i alt på 2 uger - top nice... Men nu kommer der nok en længere periode med stilstand.... Men det er så også ok... Tillkke til jer andre også...
15 år28. maj 2009 kl. 14:56
Hvordan er det gået med I andre?