#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Engis er tilbage fra ferien...
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: Engis er tilbage fra ferien...
Hej Engis
Velkommen tilbage fra ferie og tillykke med jeres ny lejlighed. Det er rart at høre om gode oplevelser.
Knuz fra Marianne
Velkommen tilbage fra ferie og tillykke med jeres ny lejlighed. Det er rart at høre om gode oplevelser.
Knuz fra Marianne
19 år24. august 2005 kl. 07:31
Corina (slettet)
re: re: Engis er tilbage fra ferien...
Hej Engis og stort velkommen tilbage ;-) Ja vejret har da simpelthen været kanont !!!
Hvor ER det bare godt med lejligheden hva´! Det er altid rart når tingene falder på plads. Men først er der som du skriver lige en masse der skal ordnes.
God arbejdslyst ;-)
Dejlig du er tilbage
Mange hilsner
Corina
Hvor ER det bare godt med lejligheden hva´! Det er altid rart når tingene falder på plads. Men først er der som du skriver lige en masse der skal ordnes.
God arbejdslyst ;-)
Dejlig du er tilbage
Mange hilsner
Corina
19 år24. august 2005 kl. 07:50
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Engis
Velkommen tilbage fra ferie - dejligt at du har hygget dig og at i havde godt vejr. Er også selv lige kommet tilbage fra ferie, så jeg har heller ikke lige får læst alle indlægend endnu - men det når vi jo nok på et tidspunkt.
Stort tillykke med lejligheden det er da dejligt for jer!
Mange knus Smiley
Velkommen tilbage fra ferie - dejligt at du har hygget dig og at i havde godt vejr. Er også selv lige kommet tilbage fra ferie, så jeg har heller ikke lige får læst alle indlægend endnu - men det når vi jo nok på et tidspunkt.
Stort tillykke med lejligheden det er da dejligt for jer!
Mange knus Smiley
19 år24. august 2005 kl. 08:12
Muldebeerg
re: re: Engis er tilbage fra ferien...
Hej Engis!
Velkommen tilbage fra ferien og STORT tillykke med Jeres andel! Det er bare super dejligt at få noget ordentligt at bo i. Vi fik jo hus her i foråret og sikke en energi man ligger for dagen, når der skal laves om, males osv., -bare så man får sat sit eget præg på tingene...Glæd Jer, selvom det også er en hård tørn at sætte lejlighed i stand ;o)
Knuz fra Mulde
Velkommen tilbage fra ferien og STORT tillykke med Jeres andel! Det er bare super dejligt at få noget ordentligt at bo i. Vi fik jo hus her i foråret og sikke en energi man ligger for dagen, når der skal laves om, males osv., -bare så man får sat sit eget præg på tingene...Glæd Jer, selvom det også er en hård tørn at sætte lejlighed i stand ;o)
Knuz fra Mulde
19 år24. august 2005 kl. 10:56
Joanmaria (slettet)
Hej Hej
Velkommen tilbage fra ferie. Er det ikke bare skønt??
Det lyder da skønt at I har fået en bedre lejlighed. Glæder mig til at høre mere om det ;o)
Knus Judle
Velkommen tilbage fra ferie. Er det ikke bare skønt??
Det lyder da skønt at I har fået en bedre lejlighed. Glæder mig til at høre mere om det ;o)
Knus Judle
19 år26. august 2005 kl. 13:07
Så er jeg tilbage i forummet efter en uges ferie i sommerhus. Vi var bare så heldige at have godt vejr hver dag.
Vægtmæssigt er det gået lidt op, da jeg har hygget en del med både søde sager og dejlige øl i sommervarmen.
Men jeg er ved godt mod og er sikker på, at jeg nok skal komme efter det igen.
På hjemmefronten er der sket store ting for min kæreste og jeg.
Vi har endelig fundet en andelsbolig-lejlighed, som vi har fået tilbudt om at købe.
Så september står på lejlighed-renovering. Det bliver hårdt, men jeg ser frem til endelig at komme til at bo et ordentligt sted.
Vi bor ikke optimalt nu, så vi er rigtige glade begge to for endelig at slippe for den lejlighed, vi lejer nu.
Jeg har desværre haft tid til at læse alle indlæggene som I har lavet i det sidste stykke tid, så jeg vil starte fra i dag med at følge ugens forskellige indlæg
Hygge
Engis