HJÆLP til mad

Du læser en tråd i debat > vægttab

HJÆLP til mad
Heej Allesammen :)
Jeg faldt lige over siden her, den eneste gratise side der er hvor man kan få hjælp..
Jeg er ny herinde og mangler noget hjælp og støtte, jeg vil gerne tabe mig nogle centimetre sådan at jeg kan se bare nogenlunde ud når min kæreste tager mig med til Bulgarien her den. 1/8 ..
Mit problem er at jeg har svært ved at spise sundt, da jeg er utrolig kræsen og stort set ikke kan lide grønsager og salat. Hvis nogle af jer har nogle gode råd til god og sund mad, uden for meget salat og grønt i, ville jeg blive glad. Jeg elsker gullerøde og agurker, æbler og bananer, det er bare alt det grønne jeg simpelthen ikke kan få ned.
Jeg ville gerne have en gruppe jeg kunne følges med, sådan at vi kunne sammenligne og hjælpe hinanden med at finde den bedste motions måde og det bedste mad, til den bedste og hurtigste måde at tabe sig på :)
15 år25. maj 2009 kl. 15:23
re: HJÆLP til mad
Der er en gruppe i vægttab 10+ hvis du vil være med, hvis du vil tabe mindre tror jeg også det er ok du deltager alligevel.

Mit råd med at være kræsen er at lave gryderetter eller noget med sovs og så hakke det meget fint ind i det. Til sidst vender du dig til det og begynder at kunne lide det. Det hjalp på mig.

Og det bedste kommer virkelig an på personen. Vi ved alle hvad det tager. Kcal kcal og kcal. Men det handler om at kunne leve dit liv som du vil og tabe dig samtidig. At stoppe de dårlige vaner uden at forbyde mad totalt.
15 år26. maj 2009 kl. 13:15
re: HJÆLP til mad
jeg hva heller ikke den store grønt spiser da jeg startede for 5 mdr siden men det er jeg blevet. jeg elsker grøndsager og kan se at det virker og maden smager mig meget bedre. du skal stoppe med brød. slik. og kage, paste og ris skal du heller ikke spise i store mængder men når du først ser hvordan at vægten bare går ned af så siger jeg dig at du hellere end gerne spiser grønt. prøv det i 2 uger og se resultat . start med frugt og lidt grønt og så skift lidt frugt ud af gangen med grøndsager så kommer det helt af sig selv. jeg har tabt 18 kg på 5 mdr på denne måde. jeg startede på 83,3 og er nu ned på 65 kg ca så det er sku da meget godt jeg er gået fra str 48 til str 38-40 så jeg klager ikke.. istedet for at være ond på grøndsager så prøv at sige til dig selv du taber dig af dem.. bare giv det 14 dage og du vil se vægten belønner dig helt vildt
15 år27. maj 2009 kl. 10:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });