Farvel... sydens sol kalder!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Farvel... sydens sol kalder!
Hejsa allesammen..

Så er det endelig blevet den 23. august - fra i aften holder jeg ferie i 1½ uge... og imorgen rejser jeg til varmen i Tyrkiet. Jeg glæder mig som et lille barn.

Har fået købt en bikini, men ikke i den størrelse jeg gerne ville have... øv øv! Men hvad f.... de må tage mig som jeg er, ik!

Kan i have det rigtig godt herhjemme.

Knus Sandra
19 år23. august 2005 kl. 11:47
re: Farvel... sydens sol kalder!
Hej Sandre. Der lyder alt for lækkert !!!! Kan du have en supergod tur og lad være at gøre ting vi andre har glemt vi har gjort *GGGG* Skidt med benikistørrelsen. Bare man ser godt ud og det gør du helt sikkert.

God tur og vend snart tilbage herinde :-)

Corina
19 år23. august 2005 kl. 12:55
re: Farvel... sydens sol kalder!
Hej Sandra

Hmm ved godt at du er taget afsted men ville lige ønske dig en rigtig god ferie og nyd den nu. Er lige kommet tilbage fra ferie og det er nu lidt hårdt.

Mange knus Smiley
19 år24. august 2005 kl. 07:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });