#2 af Marianne starter forfra (slettet)
*Smiler*
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: *Smiler*
Rigtig godt gjort Corina.
Det er som regel lettere at tabe sig, når man ikke spekulerer alt for meget over det. *smiler*
Men jeg kan se du gør lige som mig... går alt for meget på vægten. Vi burde nu nok gøre som de fleste råder os til... "Gå kun på vægten max. en gang om ugen" .... men puha hvor er det svært.
Knuz Marianne
Det er som regel lettere at tabe sig, når man ikke spekulerer alt for meget over det. *smiler*
Men jeg kan se du gør lige som mig... går alt for meget på vægten. Vi burde nu nok gøre som de fleste råder os til... "Gå kun på vægten max. en gang om ugen" .... men puha hvor er det svært.
Knuz Marianne
19 år23. august 2005 kl. 08:59
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Smiler tilbage.
Jeg husker et eller andet om et lille væddemål vi to lavede, jeg tror vist det er gået i fisk for os begge *gggg* og kan heller ikke huske hvad vi væddede om.
Men det er da dejligt at der mangler 2 kg af dig, og de 7 kg skal du nok hurtigt få smidt det har du jo gjort før, så kom du bare igang med nogle flere numse/lår øvelser *S*
Kæmpe kram
Bamse
Jeg husker et eller andet om et lille væddemål vi to lavede, jeg tror vist det er gået i fisk for os begge *gggg* og kan heller ikke huske hvad vi væddede om.
Men det er da dejligt at der mangler 2 kg af dig, og de 7 kg skal du nok hurtigt få smidt det har du jo gjort før, så kom du bare igang med nogle flere numse/lår øvelser *S*
Kæmpe kram
Bamse
19 år23. august 2005 kl. 09:45
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Sådan Corina det er da bare super dejligt at du har tabt dig i din sommerferie - det kan jeg desværre ikke lige prale af :o)
Men det er rigtigt det giver lige en en masse motivation til at forsætte.
Kæmpe knus og smil fra
Smiley
Men det er rigtigt det giver lige en en masse motivation til at forsætte.
Kæmpe knus og smil fra
Smiley
19 år24. august 2005 kl. 08:03
Joanmaria (slettet)
Hej Corina
Hvor er det flot klaret at du har tabt 2 kg - og så endda uden at gøre det store for det. Skulderklap fra mig til dig!
Knus Judle
Hvor er det flot klaret at du har tabt 2 kg - og så endda uden at gøre det store for det. Skulderklap fra mig til dig!
Knus Judle
19 år26. august 2005 kl. 13:04
Det motiverer lige til at man gerne vil prøve at gøre lidt ekstra. Nu mangler jeg så "kun" 7 kilo og jeg er hvor jeg gerne vil være. Det er 2 år siden sidst.
Kæmpe Smil fra Corina