#2 af Superwoman
Ugevejning - torsdag d. 21. maj
Du læser en tråd i debat > vægttabSuperwoman
re: Ugevejning - torsdag d. 21. maj
Jeg har taget 500 gram på - forhåbentligt fordi jeg har mens lige nu.
:-(
så forhåbentligt forsvinder det igen...ævbæv
:-(
så forhåbentligt forsvinder det igen...ævbæv
15 år21. maj 2009 kl. 09:29
bruger slettet
Jeg har taget 200 g på, måske fordi jeg har været i sommerhus, så jeg fortryder ikke et eneste gram, for vi havde det rigtig hyggeligt, og nu har jeg fornyet energi til at fortsætte mit vægttab :o)
Held og lykke til alle jer!
Held og lykke til alle jer!
15 år21. maj 2009 kl. 10:05
BettinaKL (slettet)
Først tabte jeg mig nærmest 2 kilo fra lørdag til mandag, så tog jeg 1½ kilo på til i dag igen - alt i alt har jeg vel taget 500 gram på siden sidste torsdag. Øv - men har været ude at løbe 7 km i morges og nu er jeg startet på Sesalt te lad os så se hvad der sker...
15 år21. maj 2009 kl. 11:19
Superwoman
Sesalt te?
HVad er det for noget?
HVad er det for noget?
15 år21. maj 2009 kl. 12:23
BettinaKL (slettet)
Noget jeg har fundet i en helsekost forretning. Der står man skal sørge for at være hjemme efter ca 8-10 timer - skulle give gang i fordøjelsen. Man skal drikke det som kur hver anden dag i 14 dage... ved ikke om det giver noget, men nu forsøger jeg.
15 år21. maj 2009 kl. 12:44
Camilla24
Hejsa...
Jeg har tabt mig 1,4 siden i onsdags til trods for et par stykker kage hist og her - så jeg er rigtig godt tilfreds med denne uges vægttab :) Glæder mig allerede til at se hvad der kan nå at ske til næste torsdag ;)
Jeg har tabt mig 1,4 siden i onsdags til trods for et par stykker kage hist og her - så jeg er rigtig godt tilfreds med denne uges vægttab :) Glæder mig allerede til at se hvad der kan nå at ske til næste torsdag ;)
15 år22. maj 2009 kl. 11:32
HelenaJ (slettet)
Hej de damer - flotte vægttab ..
Jeg har tabt mig 800 gram denne uge, ganske fint trods druk - og junktur sidste weekend :-)
Må I alle have en fantastisk uge, og lad os så snakkes ved næste uge..
Helena
Jeg har tabt mig 800 gram denne uge, ganske fint trods druk - og junktur sidste weekend :-)
Må I alle have en fantastisk uge, og lad os så snakkes ved næste uge..
Helena
15 år22. maj 2009 kl. 13:29
sqzee (slettet)
Yah! 700g tabt! Det er længe siden det har været sådan. Er meget glad og optimistisk at jeg ikke tager det hele på i morgen. Jeg går og er bange hele tiden at det bare er et 'falsk' tab, men måske er det derfor jeg tager det på igen dagen efter. Nu håber jeg at være en endnu større taber i stedet!
15 år22. maj 2009 kl. 14:48
Men puha, hvor taber jeg mig langsomt denne gang. Det er nok fordi jeg ikke er så god til at sige nej (og til at begrænse mig). I går skulle vi f.eks. fejre at min mand har fået arbejde og så delte vi lige en hel æske fyldte chokolader.
Hvordan er det gået med I andre?