#2 af Mariadk (slettet)
Min bekendelse - onsdagsvejning i sidste uge
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
re: Min bekendelse - onsdagsvejning i sidste uge
Hej Marianne,
det er okay at du har tabt 1 kilo igen, det betyder bare at du har nogle værktøjer der virker, du ved lige nøjagtig hvordan du skal få det væk..
jeg har desuden gjort det samme.. har spist rigtig meget og taget noget på igen, fordi jeg er så stresset fortiden.. det er en anden smerte jeg døjer med.. men det er sikkert noget af det samme..
jeg synes det er flot af dig.. og håber på du når dit mål..
kram
mariadk
det er okay at du har tabt 1 kilo igen, det betyder bare at du har nogle værktøjer der virker, du ved lige nøjagtig hvordan du skal få det væk..
jeg har desuden gjort det samme.. har spist rigtig meget og taget noget på igen, fordi jeg er så stresset fortiden.. det er en anden smerte jeg døjer med.. men det er sikkert noget af det samme..
jeg synes det er flot af dig.. og håber på du når dit mål..
kram
mariadk
19 år22. august 2005 kl. 14:00
Smerter får mig simpelthen til at spise. Hele sidste uge kunne jeg bruge min højre hånd, den gjorde ondt i døgndrift og var hævet og øm.
Det er selvfølgelig ikke nogen undskyldning for at spise/æde, men det var det eneste jeg kunne lave. Jeg er normalt igang med alt muligt håndarbejde, så da jeg ikke kunne det, røg humøret fuldstændig ned i kulkælderen, og jeg spise konstant.
Så jeg tog 1,4 kg på på en uge... sikke noget, men jeg kan så også sige, at jeg allerede har tabt det ene kilo igen. Så jeg er kommet fint igang igen med mit pointtælleri. Og jeg glæder mig til jeg kommer under 70 kg. Det bliver godt nok spændende, for det har jeg ikke været i mit voksenliv.
Jeg vil forsøge at fatte mig i korthed, for jeg vil ikke komme med undskyldninger, jeg har ædt... det var okey den første dag og meget dumt at fortsætte med, men jeg har gjort det, og jeg er kommet over det igen. (Og det kan absolut IKKE anbefales at spise fordi det gør ondt, det hjælper stadig ikke på smerterne).
Jeg ønsker jer alle en fortsat skøn dag.
knuz fra marianne