Så er det sket. (langt)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så er det sket. (langt)
ja jeg har ikke givet lyd fra mig her så meget de sidste dage og det har sin grund.
jeg skal til at være singel og flytter fra min kæreste/mand lige så snart jeg har fundet et sted at bo.
Min mand og jeg skilles som venner og vil stadig være der for hinanden + jeg bliver boende her i Esbjerg (kommer fra Odense).
Minappetit ligger på et meget lile sted men får da lidt at spise. Skal have fortalt min familie det her i weekenden og det bliver svært fordi de er meget glade for ham.
Grunden til at vi flyter hver til sit er at vi begge lider af en dep og er "gode" til at trække hinanden ned og det er jo ikke godt.
Ikke fordi vi skændes men det fungere bare ikke og det går nogen gange også ud over hans piger når de er her og det vil jeg ikke byde dem. De har brug for en far der har overskud til dem + han fortjener en kone som kan gøre ham glad og tilfredsstille hans behov som han nu skulle have for det kan jeg ikke. Har bare ikke overskud.
Vi har været sammen i 6 år og har været gift og blev skilt sidste år pga økonomiske problemer med kommunen forstået på den måde at jeg gik fra sygedagpenge til kontanthjælp men kunne ikke få dette da jeg var gift. Derfor blev vi skilt. Boede så for mig selv i odense til Marts i år og flyttede så herover, men har fundet frem til at det havde nok været bedst hvis jeg var blevet i Odense, men sådan kan det jo gå. Nu bliver jeg i Esbjerg forløbig fordi jeg har en del protjekter i gang med kommunen for at evt få mig igang med et eller andet + jeg skal igang med behandlinger hos en overlæge her også og så har jeg jo fundet et kanon godt motionscenter som jeg jo nærmest bor i så...
jeg ved så at jeg har nogen kanon gode venner som vil være der for mig og hjælpe mig igennem så jeg kan komme videre ;O)). Ved ikke hvordan jeg skulle have klaret det uden jer ;O)) (Tak til Mulde og Bamse) og Smiley og lån af Bamse en gang imellem ;O)).
Kan mærke at jeg er blevet meget træt og har næsten ingen appetit og det skyldes så nok kærestesorg + al den energi jeg har brugt på mit "ægteskab". Jeg er heldigvis en stærk person og skal nok rejse mig op igen og komme videre, det ved jeg, men lige nu gør det bare ondt.
I må undskylde at jeg læsser af på jer på den måde men havde lige brug for lidt luft + så i ikke undre jer over hvor jeg bliver af igen.
Noget andet er at når jeg flytter så har jeg ingen computer og kommer så nok til at måtte forlade jer med mindre jeg finder et bibliotek og lejer mig ind for en time ;O). Kommer jo til at få mega svært ved at undvære jer.

Knus Chiffi.
19 år19. august 2005 kl. 08:58
re: Så er det sket. (langt)
Hej Chiffi

Hvor er jeg ked af at høre, at i går fra hinanden. Det er ikke just det du har fortjent ovenpå din depression. Jeg håber i gør det rigtige og at i begge får det bedre. Dejligt at høre at i skilles som venner og at i kan se fornuftigt på det.

Hvis jeg på nogen måde kan hjælpe dig, må du endelig sige til... jeg står klar. Også hvis du bare trænger til en snak eller en tur i biffen eller sådan noget...

Knus Sandra
19 år19. august 2005 kl. 09:19
re: re: Så er det sket. (langt)
Hej Sandra.
Ja det vil jo være dejligt at have nogen man kender her i Esbjerg så jeg tager i mod tilbudet.
Tænkte på hvornår skal du ind og træne i næste uge?

Lavede årets stundt til bold i går opg går nu rundt med 2 blå knæ he he.

Jeg sender lige en mail med mit mobilnummer så kan vi evt ringe sammen og aftale nærmere ikk´.

Knus Chiffi.
19 år19. august 2005 kl. 09:54
re: re: re: Så er det sket. (langt)
Dejligt at høre, at du stadig er ved godt mod... på trods af dine blå knæ.. ha ha ha

Jeg skal ikke ind og træne i næste uge. Jeg tager til Aabenraa tirsdag aften efter arbejde og onsdag rejser jeg til Marmaris i en uge - ned i varmen :o) Har lige været ude og købe bikini - ikke just et kønt syn, men jeg er sgu da ligeglad... ha ha

Men når jeg er hjemme igen, så starter vi - aftale!

Knus Sandra
19 år19. august 2005 kl. 10:10
re: re: re: re: Så er det sket. (langt)
Forresten... lørdag aften er der musik på torvet, hvor vi er 2-3 piger der skal mødes!

Hvis du har lyst, er du velkommen til at tage med.

Sandra
19 år19. august 2005 kl. 10:12
re: re: re: re: re: Så er det sket. (langt)
Tak for tilbudet men jeg har desværre ingen penge at gøre godt med :O((
Bare det var mig der skulle ned i varmen :O((

Vi aftaler bare noget når du kommer hjem.

Knus Chiffi.
19 år19. august 2005 kl. 11:17
re: re: re: re: re: re: Så er det sket. (langt)
Det koster ikke noget at høre musik...
19 år19. august 2005 kl. 13:38
re: re: re: re: re: re: re: Så er det sket. (langt)
Oki. Hvordan kommer jeg frem og tilbage og hvor er det hende.
Jeg har foresten sendt dig en lille mail.
Jeg er foresten ikke på nettet hele weekenden da min mand skal til netparty hele weekenden og han tager computeren med. Han tager af sted ved 17 tiden.
så du skal fange mig via mobilen.

Knus Chiffi.
19 år19. august 2005 kl. 14:08
re: re: re: re: re: re: re: re: Så er det sket. (langt)
Jeg kan godt hente dig, men nok ikke køre dig hjem igen, hvis jeg får en lille øl eller to :o)

Og ellers skal du tage en madras og en dyne med og sove hjemme ved mig - det er der en af de andre piger der også skal. Det må du gerne...
19 år19. august 2005 kl. 15:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });