Jeg faldt lige over dette her program til beregning af kalorieforbrug, som jeg synes er rigtig smart, også til at få en idé om, hvor meget mere man kan forbrænde ved motion mv.:
(et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet)
Jeg er dog noget i tvivl om, hvor mange timer, jeg skal regne med i Stå/gå kategorien, men det er rigtig interessant at eksprimentere med forskellige ændringer. I øvrigt også et rigtigt interessant site med mange gode artikler - men tonen i nogle af deres diskussioner er noget dårlig, synes jeg, og der burde blive strammet op af en mere aktiv moderator.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
(et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet)
Jeg er dog noget i tvivl om, hvor mange timer, jeg skal regne med i Stå/gå kategorien, men det er rigtig interessant at eksprimentere med forskellige ændringer.
I øvrigt også et rigtigt interessant site med mange gode artikler - men tonen i nogle af deres diskussioner er noget dårlig, synes jeg, og der burde blive strammet op af en mere aktiv moderator.