Hej fra Judle

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej fra Judle
Hej allesammen. Og velkommen til alle nye.

Det er simpelthen SÅ lang tid siden jeg har været herinde sidst. Johanne er staret i dagpleje og jeg er startet på arbejde. Og det tager bare ALT min tid lige her i starten af skoleåret. Men jeg ved det bliver nemmere.

Jeg har ikke været på vægten længe og har ikke meget lyst til det, da jeg ved, at jeg har taget på. Men i morgen skal det være. Jeg har simpelthen meldt mig til Weightwatchers, da jeg åbenbart ikke selv kan magte at tabe de sidste 8 kg.

Så jeg er meget spændt på at se hvordan det fungerer.

Håber I har det rigtig godt allesammen. Jeg får desværre ikke lige svaret på indlæg, da jeg skal have ordnet en masse til arbejde i morgen.

Håber jeg kan følge lidt bedre med igen i fremtiden.

Knus Judle.
19 år17. august 2005 kl. 20:18
re: Hej fra Judle
Halløjsa Judle!

Iiihh, hvor er det dejligt at høre fra dig igen ;o) Glæder mig da til vi ser lidt mere til dig, -måske får du endda tid til at kigge ind til os på motionsdagbogen?? Det ku' være hyggeligt...Rigtig go' fornøjelse med WW, håber det virker for dig. Jeg står (stadig) i stampe, synes jeg,men på et eller andet tidspunkt MÅ der da for pokker ske noget...ha ha ha...

Knuz fra Muldebeerg
19 år21. august 2005 kl. 09:25
re: Hej fra Judle
Hej Judle

Dejligt at høre fra dig kan da godt forstå at du har travlt, nu hvor du er startet op på arbejde igen. Må også indrømme at jeg heller ikke har så meget tid til at kigge herind som jeg gerne ville havde..................

Pøj pøj med ww - har jo selv gået der og det var også med til at jeg kom igang igen. Du køre jeg det bare selv - for jeg syntes at det er for dyrt, men jeg har jo også alt materialet til at kunne gøre det selv nu. Glæder mig til at høre hvad du syntes om det.

Mange knus Smiley
19 år24. august 2005 kl. 08:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });