Torsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdagsvejning
Hej alle torsdags-vejere.

Jeg lægger ud med et meget beskedent vægttab på 200 g.
Jeg synes ellers jeg har overholdt kostrådene så godt jeg kunne - kun ét rundstykke og to stykker kage på en hel uge og nå ja, så var der vist også nogle fyldte chokolader i fredags. Men ellers har jeg altså levet sundt, så nu håber jeg altså snart at det begynder at tage fart.
I næste uge vil jeg begynde at løbe, så må det da kunne hjælpe lidt til.
Hvordan er det gået med I andre?
15 år7. maj 2009 kl. 06:33
re: Torsdagsvejning
Slutter mig lige til her med en startvægt på 64,3.
Det er ikke meget, men kæmper med at komme ned på 62,5 så jeg ser bare nogenlunde godt ud når jeg skal på ferie. Det er ellers lang tid siden jeg har måttet taste, men efter kæresten kom hjem gik der lidt ged i den.
Vil forsøge at gøre mit bedste for at få trænet ved siden af, men med eksamener på vej bliver det presset.
Al held og lykke til jer andre :)
15 år7. maj 2009 kl. 08:26
re: Torsdagsvejning
Så må det være min tur - 500g tabt... havde håbet på mere. Ville godt nå 73 kilo til på næste lørdag, men det tror jge nu ikke jeg gør. Men man kan jo håbe:o)
15 år7. maj 2009 kl. 11:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });