Tilbage igen ;-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tilbage igen ;-)
Så gik den ferie desværre. Men heldigvis kan jeg jo så komme tilbage til alle jer søde mennesker herinde. *S*
Ferien har modsat så mange andre gjort at jeg har tabt mig 1 kilo. Det er jo helt dejligt. (vi har ELLERS hygget lidt rigeligt *rødme* *GGG*)
Jeg har læst næsten alle indlægene igennem, men da der var mere end 5 sider når jeg ikke lige at få svaret jer.
Så stort tillykke til alle jer der har tabt jer og pøj pøj til dem der stadig kæmper bravt. Engis - dejligt du er tilbage hos os igen. Krydser fingre for dig med det hele.
Eller glæder jeg mig bare rigtig meget til at skrive med jer igen.
Kæmpe hilsen

Corina
19 år17. august 2005 kl. 09:53
Sludder - ikke Engis men CHIFFI !
.
19 år17. august 2005 kl. 10:04
re: Tilbage igen ;-)
Hej corina

det er dejligt at have dig tilbage igen.. godt at du har hygget dig, og tillykke med vægttabet..

knus og kram

MariaDk
19 år17. august 2005 kl. 10:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });