Torsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdagsvejning
Jeg har tabt 0,6 kg på en uge. Det er noget mindre end havd jeg havde håbet på, men det er jo stadigt et tab. Hvordan er det gået med I andre?

Pernille
15 år30. april 2009 kl. 06:44
re: Torsdagsvejning
Jeg har tabt et kilo, indtil videre i denne uge, men tror det bliver mere sidst på ugen hvor jeg skal vejes igen for har haft rigtig travlt på arbejde samt spillet fodboldkamp mandag og tirsdag hvor jeg spillede 90 minutter begge dage, og skal spille fodbold på lørdag igen. :-)

Syndes det er fint du har tabt dig 0,6 kg for det går stille og roligt nedad for dig så. :-)
15 år30. april 2009 kl. 06:48
Jeg har tabt 1,2 kilo:o) havde slet ikk slet ikke troet så meget da jeg syndede i weekenden... men har trænet ekstra så det betaler sig:o)

Flotte vægttab i to...:o)

Gine
15 år30. april 2009 kl. 10:49
Jeg har tabt 1,8 kg siden i søndags, men tænker at jeg har vejet mig på forskellige tidspunkter, så det er nok mere præcist næste torsdag.

Held og lykke og tillykke med jeres vægttab :o)

Hilsen Anna
15 år30. april 2009 kl. 17:33
Og jeg havde taget på - ca 0,6 kilo :-(

Men ved godt hvorfor så det er vist helt okay.

bettina
15 år1. maj 2009 kl. 10:55
jeg er begyndt at tage de nye piller der hedder alli de skal vårer gode
15 år7. maj 2009 kl. 16:31
Jeg var desværre ikke hjemme i går, men er med på en torsdagsvejer næste torsdag :o)
15 år8. maj 2009 kl. 15:23
Jeg har tabt 100 gr. Held og lykke med jeres vejning.

Hilsen Anna
15 år14. maj 2009 kl. 08:09
Har tabt et helt kg denne uge, men det har nok mere med min mens at gøre end kalorieindtag.
15 år14. maj 2009 kl. 09:50
Jeg vil også gerne være med her ;)
Jeg er desværre i den situation, at der trods hård træning er røget 4 kg på igen, uden jeg har lagt mærke til det. Så nu må jeg tage mig selv i nakken og tilbage til de strategier, jeg ved der hjælper. Indtastning og konkret mål for min træning. Så jeg er foruden den sædvanlige træning begyndt at løbetræne - første mål 5 km på 25 min.
Men vægten stod altså på alt for meget idag 66,1... Målet er 57 kilo - gerne med 0,5 kilos vægttab pr uge. Jeg plejer at have en tendens til at sætte for urealistiske mål - og det har hver gang endt med meget anstrengt forhold til mad og vægt og til slut flere kilo. Så nu må det tage den tid det skal, men det skal gå ned af ;) Og det ved jeg det vil komme til :)
Krydser fingre for alle får et vægttab til næste torsdag...
15 år14. maj 2009 kl. 21:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });