Mit mål..
Du læser en tråd i debat > vægttabfedania
re: Mit mål..
Må jeg tillade mig at udfordre dig lidt? Istedet for at sætte det mål, at du vil tabe 2 kg, hvorfor så ikke sætte det mål, at du vil tabe 2 kg fedt eller omdanne 2 kg fedt til muskler?
Det vil betyde, at du skal holde vægten, men da muskler vejer mere end fedt, vil du se mindre ud, hvis du har flere muskler end nu. Det betyder også, at du holder dit BMI som ser ud til at være lavt, og får en større basal forbrænding, så du lettere kan holde vægten.
Bare et forslag, naturligvis. Uanset hvad du vælger, så held og lykke :)
Det vil betyde, at du skal holde vægten, men da muskler vejer mere end fedt, vil du se mindre ud, hvis du har flere muskler end nu. Det betyder også, at du holder dit BMI som ser ud til at være lavt, og får en større basal forbrænding, så du lettere kan holde vægten.
Bare et forslag, naturligvis. Uanset hvad du vælger, så held og lykke :)
15 år29. april 2009 kl. 06:11
bruger slettet
Det ville desværre ikke rigtig fungere for mig x[
Når jeg laver noget [motionerer] sker der altid det at min forbrænding ryger helt sindsygt i vejret, og så kan jeg ikke spise nok til at holde min vægt oppe. Jeg vil jo gerne finde en god mellemting til at ligne et skellet og en fed menneske x]
Når jeg laver noget [motionerer] sker der altid det at min forbrænding ryger helt sindsygt i vejret, og så kan jeg ikke spise nok til at holde min vægt oppe. Jeg vil jo gerne finde en god mellemting til at ligne et skellet og en fed menneske x]
15 år5. maj 2009 kl. 20:53
Muumin (slettet)
Nåååå... motion normaliserer altså dit stofskifte? ;-)
hey - spring op og fald ned på hvro meget du spiser - det handler jo om hvordan du ser ud og du vil blive ved med at se kvabset ud hvis ikke du får omrokeret lidt på sagerne ved hjælp af muskler.
Husk i øvrigt på at muskler forbrænder kalorier i modsætning til fedt =dit hvilestofskifte stiger. det betyder at du "har råd" til at spise mere og holde vægten.
Tænk lige lidt over dette alternativ. Det lyder somom du er det der hedder tydfed - og det er lige så usundt som at være overvægtig...
Og så lige en sidste tanke: Hvi sikke du kan få lov til at indtaste et mål der er lavere end det du allerede vejer er der måske en grund der hænger sammen med sundhed... tror du ikke?
hey - spring op og fald ned på hvro meget du spiser - det handler jo om hvordan du ser ud og du vil blive ved med at se kvabset ud hvis ikke du får omrokeret lidt på sagerne ved hjælp af muskler.
Husk i øvrigt på at muskler forbrænder kalorier i modsætning til fedt =dit hvilestofskifte stiger. det betyder at du "har råd" til at spise mere og holde vægten.
Tænk lige lidt over dette alternativ. Det lyder somom du er det der hedder tydfed - og det er lige så usundt som at være overvægtig...
Og så lige en sidste tanke: Hvi sikke du kan få lov til at indtaste et mål der er lavere end det du allerede vejer er der måske en grund der hænger sammen med sundhed... tror du ikke?
15 år12. maj 2009 kl. 13:17
maria_kalle (slettet)
hvad er din højde???
15 år18. maj 2009 kl. 20:30
bruger slettet
Jeg synes ikke det er en god idé at stræbe efter et bmi under 18,5 men hvis det virkelig er det du vil og gerne vil have det som mål her på siden, så ændr din højde og opret målet og ændr højden tilbage igen bagefter... sådan kan man snyde systemet ;) men jeg vil stadig ikke anbefale dig det...
15 år19. maj 2009 kl. 20:46
Jeg er virkelig spinkelt bygget, og har heller ikke rigtig nogen muskler - det resulterer i at jeg ser tykkere ud end min vægt viser, det ser vildt spøjst ud, og ikke særlig kønt egentlig x]
Jeg ville gerne tabe mig et par kilo, før jeg igen skal til Finland igen, jeg føler mig så tyk ved siden af alle de supertynde mennesker, uden former overhovedet >__<
Jeg har haft problemer med at overspise i flere år nu [siden 4-5 klasse] og nu skal jeg af med den ekstra unødvendige vægt igen og jeg har brug for at sætte mig det her mål offentligt, ellers kommer jeg bare til at sidde og se Simpsons i stedet for at løbe mig en tur xD
Så, før den 1 Juni, vil jeg have tabt mig 2 kilo, ned til 47 kg..