#2 af Mariadk (slettet)
Stabilisering
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
re: Stabilisering
Hej Inge
jamen velkommen til, og tillykke med vægttabet, det var ellers noget af en omgang. Det må være så dejligt.
Ja herinde kan vi hjælpe hinanden med også at holde den rette kurs, om det så er vægttab eller vægtvedligeholdelse..
Hvis der er noget du vil spørge om, er du altid velkommen.. *S*
hilsen
Maria
jamen velkommen til, og tillykke med vægttabet, det var ellers noget af en omgang. Det må være så dejligt.
Ja herinde kan vi hjælpe hinanden med også at holde den rette kurs, om det så er vægttab eller vægtvedligeholdelse..
Hvis der er noget du vil spørge om, er du altid velkommen.. *S*
hilsen
Maria
19 år16. august 2005 kl. 13:34
Muldebeerg
re: re: Stabilisering
hejsa anonym!
også velkommen fra mig og tillykke med dit flotte vægttab. Jeg håber det lykkes dig at holde det så flot og håber, at vi måske også kan hjælpe dig herinde, hvis det kniber lidt med motivationen i ny og næ...
Knuz fra Muldebeerg
PS! Du kan jo evt. foreslå webmasteren, om hun vil oprettet et forum herinde for "stabilisering"...Det tror jeg da gerne hun vil, -vi skulle jo gerne være flere der kom derover på et tidspunkt, ikke sandt..
også velkommen fra mig og tillykke med dit flotte vægttab. Jeg håber det lykkes dig at holde det så flot og håber, at vi måske også kan hjælpe dig herinde, hvis det kniber lidt med motivationen i ny og næ...
Knuz fra Muldebeerg
PS! Du kan jo evt. foreslå webmasteren, om hun vil oprettet et forum herinde for "stabilisering"...Det tror jeg da gerne hun vil, -vi skulle jo gerne være flere der kom derover på et tidspunkt, ikke sandt..
19 år16. august 2005 kl. 22:40
Jeg er ny her på siden, men vil gerne være med i dette forum (eller måske, hvis der var et forum om at holde vægten, passede det bedre). Jeg har table 20 overflødige kilo i årets første 6 måneder ved hjælp af kostomlægning (83-63 kilo). Nu har jeg nået min idealvægt og vil gerne dele erfaringerne med andre samt sikre, at vægten bliver stabiliseret for altid. Også ved rygestop.
Hilsen
Inge