Herbalife kost suplemener

Du læser en tråd i debat > vægttab

Herbalife kost suplemener
Hejsa.

er der nogen her der har erfaringer med herbalife´s kost tilskud!?

Tænker på at opsuplere mit vægttab samt styrketræning
15 år27. april 2009 kl. 16:12
re: Herbalife kost suplemener
Jeg har kun hørt dårligt om Herbalife! Desuden er det Pyramide-salg...
Jeg ville finde en anden løsning...

Susan
15 år27. april 2009 kl. 19:36
Åh, der er så meget for og imod lige netop Harbalife, fx på baggrund af, at nogle mener, at sælgernes indtægt hovedsageligt baserer sig på at få andre til også at blive sælgere.

Men...

Det handler jo om, hvilket mål du har med Herbalife produkterne. Jeg bruger/har brugt Herbalife's måltidsbarer som mellemmåltider når jeg er på farten. Om det har haft nogen som helst virkning har jeg absolut ingen idé om. Men JEG har haft det godt med mit valg, og det synes jeg ofte er det vigtigste :)
15 år27. april 2009 kl. 20:32
Prøv at se her... Det er skrevet af en som har forstand på det...

iform.dk

PS. DU skal kigge under dårlige produkter.
15 år27. april 2009 kl. 20:49
Herballife er stort set bare en dyr version af Nupo, hvis man sammenligner indholdet. Forskellen er kun meget lille. Du kan se sammenligning på motion-online.dk - kan ikke lige helt huske hvor på siden.

Hvad ang. deres vitaminpiller er det bare almindelig vitaminpiller, hvor der er tilsat nogle urter. Så almindelige vitaminpiller er ligeså gode. Samme med deres fibertabletter - så dem du kan købe i Matas er også lige så gode.

Andre produkter kender jeg ikke.
15 år4. maj 2009 kl. 16:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });