Kan ÈN dag ødelægge det hele? :(
Du læser en tråd i debat > vægttabNette73
re: Kan ÈN dag ødelægge det hele? :(
Hej
Det kunne se sådan ud. Jeg kæmper selv med problemet i øjeblikket. Har selv lige skrevet et indlæg i 10+ hvor jeg piver over at der ingen ting sker. Jeg holder mig også på de 1200 kalorier om dagen og synder sjældent. Når jeg skal i byn eller have gæster, så tilrettelægger jeg det nøje med motion op til dagen hvor jeg skal af sted og samme dag gemmer jeg kalorier til om aftenen. Det virkede i starten hvor jeg skulle tabe 20 kg. Men her hvor der er 10 kg tilbage, så kniber det. Jeg undrer mig også over at én dag kan ødelægge det hele. :S
Men hold ved!! Vi taber os i hvert fald ikke af at droppe vores kur. Det kan være vi ser lyset (forhåbentlig snart) og der så sker noget.
Hilsen Anette
Det kunne se sådan ud. Jeg kæmper selv med problemet i øjeblikket. Har selv lige skrevet et indlæg i 10+ hvor jeg piver over at der ingen ting sker. Jeg holder mig også på de 1200 kalorier om dagen og synder sjældent. Når jeg skal i byn eller have gæster, så tilrettelægger jeg det nøje med motion op til dagen hvor jeg skal af sted og samme dag gemmer jeg kalorier til om aftenen. Det virkede i starten hvor jeg skulle tabe 20 kg. Men her hvor der er 10 kg tilbage, så kniber det. Jeg undrer mig også over at én dag kan ødelægge det hele. :S
Men hold ved!! Vi taber os i hvert fald ikke af at droppe vores kur. Det kan være vi ser lyset (forhåbentlig snart) og der så sker noget.
Hilsen Anette
15 år27. april 2009 kl. 10:57
BettinaKL (slettet)
Ja - det ser sådan ud. Jeg var nede på 64,3 i lørdags, så var vi i byen lørdag og søndag var sådan okay men ikke god og i dag vejer jeg 2 kilo mere :-(
Håber dog på, at de er hutigere at komme af med igen. Et eller andet sted er det jo meget frustrerende, for det understreger bare endnu engang, at jeg bliver nødt til at passe på resten af mit liv. Trist, men sådan er det.
Lyder egentlig også til at det er et meget lavt kalorie indtag i begge har. Hvis det kun er de sidste fem kilo i mangler, er det måske på tide at begynde at normalisere? Kunne det tænkes at jeres forbrænding er sat lidt i stå?
Bettina
Håber dog på, at de er hutigere at komme af med igen. Et eller andet sted er det jo meget frustrerende, for det understreger bare endnu engang, at jeg bliver nødt til at passe på resten af mit liv. Trist, men sådan er det.
Lyder egentlig også til at det er et meget lavt kalorie indtag i begge har. Hvis det kun er de sidste fem kilo i mangler, er det måske på tide at begynde at normalisere? Kunne det tænkes at jeres forbrænding er sat lidt i stå?
Bettina
15 år27. april 2009 kl. 12:03
Nette73
Hej Bettina
Tjah... jeg ved det ikke rigtig... Jeg er bare gået ud fra at for at tabe sig skal man indtage 1200 kcal, så det har jeg gjort siden jeg startede. Men jeg har godt lagt mærke til at mange spiser noget mere. DET tror jeg simpelthen ikke at jeg kan. For hvis jeg spiser omkring 1400-1500 kcal så tager jeg på :S
Jeg prøver at holde min forbrænding oppe ved at spise 6 gange om dagen og løbetræne 3 gange om ugen og så gå 10.000 skidt om dagen.
Hvis der skal hårdere træning til og mindre mad, så ved jeg snart ikke hvor sjovt det er. Mangler jo stadig 10 kg.
Tjah... jeg ved det ikke rigtig... Jeg er bare gået ud fra at for at tabe sig skal man indtage 1200 kcal, så det har jeg gjort siden jeg startede. Men jeg har godt lagt mærke til at mange spiser noget mere. DET tror jeg simpelthen ikke at jeg kan. For hvis jeg spiser omkring 1400-1500 kcal så tager jeg på :S
Jeg prøver at holde min forbrænding oppe ved at spise 6 gange om dagen og løbetræne 3 gange om ugen og så gå 10.000 skidt om dagen.
Hvis der skal hårdere træning til og mindre mad, så ved jeg snart ikke hvor sjovt det er. Mangler jo stadig 10 kg.
15 år27. april 2009 kl. 12:55
burdeikke (slettet)
Hmmm væb Jer med tålmodighed. Den ene dag ødelægger ikke det hele ( med mindre i får ligeså mange kalorier der, som i har underskud på de to uger, hvor i holder 1200-diæten - dvs. rundt regnet over 10.000 kcal) men vægttabet går langsommere selvfølgelig ; specielt når der ikke er meget at tabe af!
15 år27. april 2009 kl. 14:54
Anonym
Ih okay. Men tak for svarene ;) jeg vil fortsat holde fast og ikk bare droppe det hele...Ligesom Nette73 spiser jeg også 5-6 gange om dagen og sørger for at få forbrændingen op med motion.. Så håber der snart sker noget så!
15 år27. april 2009 kl. 15:13
lotte2208 (slettet)
hvis du er gået i stå med vægttab så prøv chili burn dem kan du få i matas og det virker for mig
15 år27. april 2009 kl. 15:23
Gine (slettet)
Så lige rådet med Chilli Burn og søgte tsraks på nettet for tænkte at det var da lige noget for mig... fandt en anden udgave der er væsentlig billigere - den hedder Body heat og koster 78 kr for 90 kapsler på Helsebaren.dk...
Bare hvis der var andre der var blevet fristet af rådet:o)
Bare hvis der var andre der var blevet fristet af rådet:o)
15 år28. april 2009 kl. 19:12
Når det så er sagt, så sker det at jeg syndet - 1 gang i ugen eller hver 14. dag - fx var jeg til en konfirmation igår, hvor jeg selvfølgelig fik mere end hvad godt var.. Eller en enkelt bytur hvis jeg har levet sundt og helligt i 14 dage, og derefter genoptager de sunde vaner efter byturen.. Kan sådanne dage virkelig ødelægge det hele, når det sker hver 7. eller 14. dag?