PCO

Du læser en tråd i debat > vægttab

PCO
Jeg har været væk herfra i ca. 1½ år og har i den periode taget ca. 8 kg på. Så nu er jeg tilbage. Jeg er rigtig ked af det og synes ikke at jeg i den mellemliggende periode har levet overdrevet usundt. Jeg lider af pco og det gør at jeg tager meget hurtigt på i vægt, hvis jeg ikke passer på.
Jeg ved at når man er i fertilitetsbehandling kan man få noget medicin til at hjælpe med at tabe sig, men jeg har de børn jeg gerne vil have. Er der nogen der ved om lægen også tilbyder medicinen selvom man ikke ønsker flere børn? Eller er der mon kun den hårde vej frem; at måle og veje alt hvad man indtager?
Jeg synes heller ikke at livet skal være alt for surt og derfor vil jeg gerne engang imellem have lov til at spise noget usundt, gør I andre også det?

Pernille
15 år25. april 2009 kl. 09:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });