Torsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdagsvejning
Jeg ville høre om der var nogen der var med på at genoptage torsdagsvejningen. Det er meget motiverende for mig at skulle skrive her hver torsdag.

I Påsken tog jeg 1 kg på, men har i denne uge tabt 700 g, så det skal nok gå. Det tager bare langt tid og min tålmodighed kommer på en prøve.
Anne
15 år16. april 2009 kl. 17:52
re: Torsdagsvejning
Hej Annetynd,
Hvis du kigger ind på vægttab +10, der er allerede torsdagsvejning. Jeg ved ikke, hvor meget du skal tabe dig, men du kunne da prøve.
Hilsen
Anni
15 år16. april 2009 kl. 20:16
Jeg er med på at genoptage torsdagsvejningen. Det gjorde vi sidst jeg var her og det var også meget motiverende for mig. Så lad os gøre det på torsdag.

Pernille
15 år25. april 2009 kl. 09:46
jeg vil ogsø gerne vører med
15 år28. april 2009 kl. 11:49
Jeg vil også rigtig gerne være med. :)

Jeg har set at der er noget der kunne minde om torsdagsvejning på 10+. Men synes den virker sådan lidt tilfældig. Nogen snakker om at de vejer sig onsdag og der bliver vist skrevet på forskellige tidspunkter og der er ikke rigtig nogen der svarer eller er med... har jeg set forkert og der måske ER en fast tråd med torsdagsvejning?

Hilsen
Anette
15 år28. april 2009 kl. 13:24
OK, Pernille. Jeg er med på at vi vejers os på torsdag :)

Held og lykke til alle jer der vil være med.

Hilsen

Anette
15 år28. april 2009 kl. 13:25
jeg vil også gerne være med.... jeg er før blevet vejet hver torsdag hos vægtkonsulenterne og kan godt lide torsdagene:o)

Desuden er det altid motiverende at skulle fortælle nogen om sit vægttab (eller mangel på samme) - det føles så som om at man står lidt til regnskab for det...

Så jeg er med:o)
15 år28. april 2009 kl. 19:19
Jeg er også med.
15 år29. april 2009 kl. 12:18
Det var da en god idé, jeg er med :o)

-Held og lykke hilsen Anna
15 år29. april 2009 kl. 12:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });