Lidt fra Mulde!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lidt fra Mulde!
Halløj med Jer!

Ja, nu så jeg jo at den gode superrunner Bamsebjørn har været inde og skrive om sit Silkeborgløb, så jeg må hellere supplere om, -da vi jo tog til det sammen. MEN jeg løb de 5,3 km. sidste år og her i foråret lykkedes det for mig, at løbe hele 10 km. et par gange til træning. Ergo MÅTTE jeg jo simpelthen ta' Silkeborgløbet på de 11,1 km..Hhhmmm.....når man ikke træner er det dog ikke helt så let, vel....Og træning har der desværre ikke været for meget af de seneste måneder. MEN jeg gennemførte løbet, 11,1 km. på 1 time og 13 min. Det er en snegletid, ja jeg ved det, men for mig er det ganske godt. 2 dage tidligere tog jeg 1 time om at løbe 8 km., så ja...det er vist ok. Og vigtigst af alt, jeg gennemførte, så jeg har også gået og været lidt småstolt over mig selv..hi hi hi... (pral pral pral..)Samtidig kan jeg forresten lige nævne at begge ruter, både den korte og lange er MEGET kuperede, så det gi'r jo lidt ekstra til konditionen, ikke sandt..

Nå, det var bare lige lidt fra mig. Jeg får desværre ikke skrevet så meget herinde for tiden. Jeg er udstationeret for mit arbejde og er væk 5 dage af gangen, så det afhænger sådan lidt af hvordan travlheden er på jobbet....Held og lykke til Jer alle med Jeres vægttab, -jeg er så småt på rette vej og har tabt det meste af 1 kg. de sidste 2 uger..Nu håber jeg det fortsætter nedad, -det ville i hvert fald glæde mig..

Knuz fra Muldebeerg
19 år14. august 2005 kl. 00:49
re: Lidt fra Mulde!
Jeg synes det er flot du gennemførste... tommelfingeren op til dig...
Jeg håber at lære jer alle bedre at kende herinde.
Knus fra
Pia
19 år14. august 2005 kl. 01:45
re: re: Lidt fra Mulde!
Hej Mulde,

det føles bare så fedt at have gennemført en løb og specielt når du ikke havde trænet op til det.

Er det ikke svært med maden, nu hvor du er udstationeret ? - jeg kender det selv fra når man er på kursus - mums - øh jeg mener det er svært at holde fingerene fr afadet når nu de laver det helt store taag´selv bord.

knus

Maria
19 år16. august 2005 kl. 07:20
Hej MariaP!
Ha ha ha....det store tag-selv-bord...*ggg* Det må jeg godt nok kigge meget langt efter helt hernede i det langelandske...
Vi er på udstationering, ergo for vi penge for "dobbelt livsførelse" og skal derfor selv klare både bolig og kost...ergo står den pænt meget på rugbrød for tiden..*ggg* Og når så vi er på aftenvagt, så er der heldigvis altid en eller anden der tilbyder at lave noget føde, så vi får lidt varmt og godt i ny og næ ;o) så ja....og faktisk har vi stadigvæk så travlt, at vi til tider først spiser kl. 21, 22 eller 23 og så bliver det desværre nogen gange noget værre noget..-Chips, chokolade eller det der ligner, æv æv æv... :o(
Nå, nok fra mig..Synes bare lige du skulle vide, at min udstationering vist bestemt ikke ligner dine....og vægtmæssigt, er det såmænd nok meget godt...*ggg*

Knuz fra Muldebeerg
19 år16. august 2005 kl. 22:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });