glæden ved at nåå vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab

glæden ved at nåå vægttab
nu har jeg været på kur i 3 mdr og jeg må sige det har været en rejse jeg har tabt 11kg er blevet meget gladere og nu kan jeg komme ned i et par diesel jeans igen. jeg er bare så glad men for mig er det svært at forholde mig til at jeg har 10-12 kg igen får jeg kan sige jeg er i mål.. nogen der har det lige som mig..
15 år8. april 2009 kl. 14:06
re: glæden ved at nåå vægttab
Hvor er det flot at du har tabt dig 11 kg, og kan mærke det på din krop og dit humør.

Mange hilsner fra Anna
15 år8. april 2009 kl. 21:10
Godt gået! jeg kender det helt sikkert - har gjort det et par gange, men har desværre så taget på igen, så det endelige mål har jeg endnu ikke prøvet at nå...BLIV VED
15 år9. april 2009 kl. 15:02
Jeg er med dig! Mit mål var også at tabe 10kg. Men undervejs rykkede det til at jeg nu vil tabe 10kg yderligere. Jeg tror dog de her 10kg bliver sværer desværre. Men nu må vi se.

Held og lykke!
15 år11. april 2009 kl. 21:12
mange tak for jers svar og tak fordi i er med mig. jeg er nu nået et vægttab der hedder 12 kg men jeg må sige det er sku svært. mit bmi er 28 og jeg ville så gerne ned på 24 i bmi. jeg kan ikke sige mig fra at jeg ikke sulter mig selv lidt, for det gør jeg desværre, jeg skal på ferie den 5 juni og der skal jeg gerne være nede på 68 kg og der er 7 uger til og hvis jeg skal holde mit mål skal jeg tabe mig 3,5 kg på disse uger hva jeg håber at jeg kommer til..
jeg går ture 6 gange om ugen af en times varighed og det virker fint.. nogen andre der har nogen ideer til hva man kan gøre for at booste sit vægttab.. spiser æbleeddike og chili piller ..
syntes bare at når der er gået en uges tid trænger jeg til noget sød og kan næsten ikke lade være med at skulle spise det. men bagefter får jeg så dårlig somvittighed at jeg ikke kan være nogen steder.. sætter jeg min krop på for hård en opgave eller er der andre der gerne gør det samme som mig
15 år16. april 2009 kl. 11:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });