#2 af Muldebeerg
Chiffi´s fredag.
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Chiffi´s fredag.
Hej Chiffi!
Dejligt at se, at du har haft en god dag.....det glæder mig. Sms du bare løs, så skal jeg nok gøre det samme. Dog har weekenden været en undtagelse efter løb, flytning for min mormor og en hulens træthed....(hhhmm...jeg løb jo nok alligevel FOR langt i torsdags..ha ha ha), så ja...jeg er frisk på maveøvelserne fra imorgen eller rettere i dag, søndag..
Knuzz fra Mulde, den grumme..*ggg*
Dejligt at se, at du har haft en god dag.....det glæder mig. Sms du bare løs, så skal jeg nok gøre det samme. Dog har weekenden været en undtagelse efter løb, flytning for min mormor og en hulens træthed....(hhhmm...jeg løb jo nok alligevel FOR langt i torsdags..ha ha ha), så ja...jeg er frisk på maveøvelserne fra imorgen eller rettere i dag, søndag..
Knuzz fra Mulde, den grumme..*ggg*
19 år14. august 2005 kl. 00:43
Har fået mange ting på plads via hjælp fra 2 kanon gode venner som jeg ikke ville kunne undvære for alt her i verden.
Vi har begge givet mig en verbal skideballe fordi jeg ikke har brugt dem noget mere når jeg nu ikke havde det så godt. Så det er nu lavet om og jeg har lavet følgende planer med mig selv:
Lave en liste over ting som gør mig i godt humør og gør mig glad + lave en liste over ting som jeg skal lave hjemme så jeg også bliver i godt humør her og så tænke lidt mere på mig selv da jeg jo nok er meget den person der tænker mere på andre end på mig selv og så selv ender med at gå ned med flaget. det går jo ikke.
Så ahr jeg lavet en aftale med Mulde og at lave mavebøjninger hjemme de dage jeg ikke er inde + de dage jeg er inde og træne og så smse det til hende hver dag for at fortælle hvor mange jeg har taget, så hun kommer til at høre fra mig hver dag det lover jeg.
Min mand er taget til Odense i dag da han skal til polterarbend i morgen og så ser jeg ham først på søndag sidst på dagen så jeg har hele weekenden til at rydde op, gøre rent og lave motion i + skrive sammen med mine venner hvilket jeg glæder mig meget til.
Så har jeg syndet idag. Ja der er røget lidt chokolade + 2 dåser sodavand ind, så der skal løbes stærkt i morgen for at forbrænde det igen for jeg skal jo på vægten igen på mandag og der skulle gerne være sket noget ikk´.
Ellers ser dagens kostplan ud som følgende:
Morgenmad: havregryn, rosiner og skumemt mælk
Formiddag: 1 banan
Frokost: 4 halve med pålæg, agurk og tomat
Eftermiddag: 1 æble
Aftensmad: risengrød, smør, sukker og kanel
Vand: 2,5 litrer.
Knus Chiffi.