Pil mig lige ned

Du læser en tråd i debat > vægttab

Pil mig lige ned
Hey allesammen.

Jeg glemte at gå på vægten i morges, så ingen status fra mig, men men men,
I aftes var jeg i Silkeborg og løbe mit første løb nogensinde.
Tænk for et ½ år siden kunne jeg ikke løbe, og i går løb jeg så mit første løb, 5,3 km på 31 min, måske lidt rigeligt tid, men jeg er meget tilfreds.
Jeg er stolt af mig selv og er vist ikke til at pille ned i dag.
Kan I alle have en god weekend og passe på jer selv, og alle fristelserne derude.

Weekendknus
Bamse
19 år12. august 2005 kl. 16:07
re: Pil mig lige ned
Hej Bamse,

Pille dig ned - hvorfor skulle vi dog det? Det er dælme da godt gået at gennemføre sådan et løb, og så endda i en ret flot tid. Stort tillykke. Det er da en kæmpe sejr for dig, og sådan nogen kan man jo ikke få for mange af :-)

Hatten af for dig og god weekend,
Sommer
19 år12. august 2005 kl. 23:00
re: re: Pil mig lige ned
Kunne aldrig finde på at pilel dig ned er fra. Det er dejligt at hænge sådan lidt dede.
Nej synes at det er rigtig godt gået at du kunne løbe så langt på den tid. Flot gået.
Ja hvem skulle have troet at Bamse skulle ud og løbe for 6 mdr siden??
Hvad ens venner ikke får en til at lave hva`

Knus Chiffi.
19 år12. august 2005 kl. 23:26
Hej Bamse - og stort tillykke - det er flot gået. (løbet) ;-)
Jep - du har stor grund til at være svært stolt!
knus snartslank
19 år13. august 2005 kl. 12:51
re: re: Pil mig lige ned
Halløjjjjj Super Runner!

Ja, det var VILDT FLOT med dit løb i torsdags, så det er ikke sidste gang vi har været til løb sammen, vel..hæ hæ hæ....
KÆMPE skulderklap til dig fra mig, håber du har følt dig "sej" hele weekenden...Det har jeg nemlig, hi hi hi..

Knuzz Mulde, der IKKE synes at du brugte for meget tid..
19 år14. august 2005 kl. 00:40
Pil mig lige ned
Hej
Ja selvom jeg ikke kender dig. Så vil jeg også bare lige sige jeg synes det er RIGTIG flot...
Knus fra
Pia
19 år14. august 2005 kl. 01:49
Hej Barrhhhmse. Det er da SUPER flot og du skal da slet ikke pilles nogen steder !

Juhuuuuu.... pipper basker med vingerne af bare glæde ;-)
19 år17. august 2005 kl. 09:57
Hey Bamse

Ved godt at det er længe siden meeeeeeeen jeg ville nu lige skrive at jeg syntes at det er super flot at du gennemførst løbet og tiden er da flot.

Knus Smiley
19 år21. august 2005 kl. 18:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });