Jeg passer mine gamle jeans!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg passer mine gamle jeans!!!
Jeg har en seneste tid levet lidt on and off med madital. Det skal forstås på den måde at jeg efter en periode hvor jeg har spist lige godt og fedt nok, synes at jeg trængte til at stramme lidt op. Jeg stødte i den sammenhæng på madital, og har brugt siden som en hjælp til at være lidt sundere. Jeg har altså ikke været på kur eller noget, har blot haft en periode, hvor jeg lige har tænkt en ekstra gang (eller flere) over hvad jeg proppede i munden. Resultat: jeg kan nu passe et par af mine gamle jeans, som har strammet alt for meget i næsten et år! Det er skønt hvordan det har kunnet lade sig gøre, uden at jeg på nogen måde føler at jeg har levet surt, og har måttet takke nej til en masse ting. Jeg har levet med alle de usunde ting som en del af min hverdag, blot med måde! Og det kan altså lade sig gøre. Jeg ved ikke om jeg har tabt mig på vægten, kan blot konstatere at jeg må være blevet smallere, og det er jeg simpelthen så stolt af !!!
Jeg håber også at alle i andre oplever succes med jeres vægttab!
15 år2. april 2009 kl. 20:10
re: Jeg passer mine gamle jeans!!!
Fedt! Tillykke med det.
15 år2. april 2009 kl. 22:43
Du skal også lige have et tillykke fra mig, ja det er utroligt hvad man kan opnå blot ved at tænke lidt over, hvad det er man spiser.

Mange hilsner fra Anna
15 år3. april 2009 kl. 11:20
stort tillykke fra mig også :)
15 år16. april 2009 kl. 11:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });