Det er dejligt at læse! Godt valg med bananen istedet for wienerbrødet! Jeg synes at det er skønt at kunne skrive og fortælleomden fremgang vi har, så man på de dårlige dage kan kigge tilbage og tænke på alle de skønne og glade øjeblikke man har haft, er sikker på at det kan motivere én!
Selvfølgelig skal der være plads en pizza eller burger engang i mellem, men jeg vælger bevidst børne pizzaerne, og supplere med lille skål havregryn med kakaoskummetmælk til dessert, på den måde får du stillet pizzatrangen, en sød dessert som er kaloriefattig og igennem havregrynene, proteiner og fibre så maven har noget at arbejde med i længere tid.
Tillykke med de 300 g.! :-)
#2 af Mai (slettet)
Jeg har lige sagt nej tak til wienerbrød og gik i stedet ned og købte mig en banan!
Dette er 3. dag efter jeg er startet og jeg har tabt mig 300g.
Det er jeg egentligt rigtig godt tilfreds med.
1. dag røg der nemlig en stor fed nybagt pizza ned fra pizzariaet. Mums. Men ak - det hævner sig gerne.
Først igår kom jeg rigtig igang med motionen. Jeg fik startet op på "jeg vil tabe mig" løbeprogrammet. Det var skønt. Hårdt her 1. gang, men ikke så hårdt at man ikke vil igen.
Jeg fik desuden trænet med håndvægte så mormorarmene gerne skulle forsvinde inden sommer.
Idag håber jeg så på at kunne lægge lidt mere motion ind, så nu får vi at se.
Er bare så glad idag ;-))